Moondawg Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Lastet ned for test, virker snedig Lenke til kommentar
havardt Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Flott program Eneste jeg kan pirke på er at ikonet ikke ser spesiellt pent ut i standby mode på E71 Veldig enig med deg der. En tradeoff jeg gjorde for å sikre kompabilitet med eldre mobiler med dårligere oppløsninger. Det er også grunnen til at appen ikke er spesielt spennende rent grafisk. Ideelt sett burde jeg laget et sett av versjoner, hvor en er tunet til symbian, en annen til s40, en tredje til samsung osv, men har desverre ikke kapasitet til dette. Lenke til kommentar
Marcyss Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Virker programmet på windows mobile-telefoner? Da jeg skulle laste ned kom det could not connect to server. Lenke til kommentar
havardt Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Virker programmet på windows mobile-telefoner? Da jeg skulle laste ned kom det could not connect to server. Hvis det står "could not connect to server" ville jeg prøvd igjen senere. Tror uansett det kan være tricky å få den til å fungere på Windows Mobile uten videre. For øvrig finnes det et meget bra alternativ for Windows Mobile som heter Trine-I-Farta. Husker ikke adressen, men google kan sikkert hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå