Gå til innhold

Beste fps spill til Wii og ds

sisk2105

Anbefalte innlegg

Jeg har både wii og ds, men jeg har ikke oversikt over hvilke fps spill som er gode og hvilke som ikke klarer å utnytte mulighetene til konsollene riktig.

På wii har det vell kommet er par fps spill til nå, men på ds har jeg bare sett cod og brothers in armes. Hvilke av disse to er best, og finnes det flere enn disse?

Takker for svar

Edit: kan de som har erfaringer med fps til ds si hva som er det beste av dem alle

Endret av sisk2105
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Matroid Prime Hunters til DS er jo ganske så knallgodt.

Kan metroide prime regnes som fps da. Mine erfaringer med metroide prime er at de ser ut som fps men egentelig er de det ikke (det blir som å kalle mirrors edge et fps spill, det har bare fp view)

Korriger meg hvis jeg er feil.

Lenke til kommentar
Matroid Prime Hunters til DS er jo ganske så knallgodt.

Kan metroide prime regnes som fps da. Mine erfaringer med metroide prime er at de ser ut som fps men egentelig er de det ikke (det blir som å kalle mirrors edge et fps spill, det har bare fp view)

Korriger meg hvis jeg er feil.

Du har rett når det gjelder Metroid Prime 1-3. Metroid Prime Hunters har derimot et langt større fokus på ren action og (online) multiplayer.

Metroid Prime 3 anbefales for øvrig på det sterkeste. Det er i toppsjiktet når det gjelder Wii-grafikk, og gameplayet er upåklagelig.

Jeg har ikke prøvd noen rene fps-er til Wii ennå, men jeg har hørt mye bra om MoH Heroes 2 og CoD: WaW. Det kommende spillet, The Conduit, ser svært lovende ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...