Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hvordan se hvilket krpteringspassord som nettet mitt bruker?

Anbefalte innlegg

Har et trådløst nettverk og har tilgang til dette fra èn maskin, men ønsker å koble til en annen maskin til nettet også og har ikke passordet til krypteringen (WPA) så hvordan kan jeg se hvilket passord som maskinen som er på nettet bruker for å logge seg på?

Endret av Gwbe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da må du gå inn på den trådløse ruteren via IP-Adressen til ruteren. Der ligger alle innstillinger.

Men det er vel også lagret på PCen som bruker nettet? Jeg tror ikke jeg klarer å gå inn på den trådløse ruteren.

Lenke til kommentar
Da må du gå inn på den trådløse ruteren via IP-Adressen til ruteren. Der ligger alle innstillinger.

Men det er vel også lagret på PCen som bruker nettet? Jeg tror ikke jeg klarer å gå inn på den trådløse ruteren.

Da er det kanskje like greit å resette ruteren, sette nytt passord der og så lage ny wpa-nøkkel.

Lenke til kommentar
Du kan bruke wirelesskeyview

Har testet det og det fungerte fint :thumbup:

Lastet det ned men jeg får ikke frem noen passord på hovedsiden. Har WinXP, skulle ikke da WPA passordet som jeg skrev inn når jeg koblet meg til nettet første gang være lagret i Wireless Zero Configuration?

Til deg over: Det er ikke min ruter, jeg kan ikke bare resette den uten videre.

Lenke til kommentar
Du trenger kun å taste IP-Adressen i nettleseren din. Om du ikke husker eller har adressen tilgjengelig finner du den i manualen.

Ruteren er ikke min, den brukes av mange, og jeg har ikke noen manuel til den.

Lenke til kommentar
Du kan bruke wirelesskeyview

Har testet det og det fungerte fint :thumbup:

Lastet det ned men jeg får ikke frem noen passord på hovedsiden. Har WinXP, skulle ikke da WPA passordet som jeg skrev inn når jeg koblet meg til nettet første gang være lagret i Wireless Zero Configuration?

Til deg over: Det er ikke min ruter, jeg kan ikke bare resette den uten videre.

*** Siden det ikke er din ruter, som du her sier - sier vi at vi avslutter denne saken og stenger tråden. Vi ønsker ikke å bidra til å være en trussel mot sikkerheten. Og det er jeg sikker på at eieren av ruteren er glad for. ***

Endret av Patience
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...