Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Hei, jeg skal kjøpe meg en jakke. Da hadde jeg tenkt meg en som holder meg varm om vinteren. Men jeg syns det er så himla dyrt!! Har vært på xxl, det koster jo mange tusen kroner for en skikkelig jakke. Er det noen som vet hvor jeg kan få en billig god jakke ? Billig da mener jeg et til tusen ? Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Hei, jeg skal kjøpe meg en jakke. Da hadde jeg tenkt meg en som holder meg varm om vinteren. Men jeg syns det er så himla dyrt!! Har vært på xxl, det koster jo mange tusen kroner for en skikkelig jakke. Er det noen som vet hvor jeg kan få en billig god jakke ? Billig da mener jeg et til tusen ? Har sett noen jakker på carlings, men er helt enormt stygge...koster 999,- Lenke til kommentar
WildRover Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/c...3)/Default.aspx blar du videre der finner du mye som er billig iallefall! Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 skal du ha noko som er skikkeleg vart bør du gå for anten ein godt fora jakke, blir kanskje litt dyrt dersom du ikkje finn noko på sal. Evt kan du gå for ein god dunjakke. Sjølve har eg gode erfaringar med dunjakker i den prisklassen du nemner, og det er vesentleg billegare enn ei "vanleg" jakke. Lukke til med jakten! Er det noko spesiell stil du liker, fargar m.m.? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Ja, jeg liker ikke jakker med for mye sterke farger. Liker best mørke jakker som svart Endret 18. januar 2009 av Slettet-PJ426FqLv6 Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Boys of Europe solgte hvertfall helt greie Jean Paul dunjakker til under tusenlappen for noen uker siden, vet ikke om de gjør det fortsatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå