highlander Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hei! Har nå hatt en Hummer H2 ('04 modell) nå siden 2006, som er registert som lett lastebil. Det jeg lurer på, er om noen vet hva konsekvensene blir hvis jeg nå setter i baksetene uten å betale avgiften som da gjør den til personbil. Har snakket med flere som har gjort dette, og jeg er vel heller i tvil om hva som skjer hvis jeg blir stoppa, om jeg da får beskjed om å fjerne baksetene, eller om jeg rett og slett må betale avgifta. Jeg er klar over at hvis man venter så så lenge, så går prisen på avgiften ned i sammenheng med hvor gammel bilen er. På forhånd, takk for svar Lenke til kommentar
NoEvo Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Du kan bli pålagt å betale avgiften for å registrere om bilen. Kjenner til et tilfelle der bilen var regget som varebil og eier ble stoppet med 7 seter. Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Står greit forklart her. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 heh : Vi har et spesielt øye for Hummer, sier en toller. fra artikkelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå