Latias Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 JA! FY FAEN, DETTE VAR HERLIG! Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 YES! Lo godt når den tyske trener kom med knyttneven etter dommern haha Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Haha. Han treneren til Tyskland med barten er rar. Og gal også. Slo jo nesten ned dommeren! Endret 25. januar 2009 av Latias Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Det var mord i det blikket ja! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Tror nok han tenkte noe slikt: "Skal jeg, eller skal jeg ikke?" Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Trodde aldri jeg skulle si dette, men: Kom igjen, Danmark! Lenke til kommentar
Skoen Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Norge har en fair sjanse til semifinale så lenge det bare er et lag som får mer enn 6 poeng. Vinner Norge alle sine kamper, har de seks poeng i gruppa. Men siden Danmark og Tyskland møtes i morgen, kan de begge gå videre til semifinalen med uavgjort, hvis Danmark vinner eller spiller uavgjort mot Makedonia i kveld. Endret 25. januar 2009 av Skoen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Norge har en fair sjanse til semifinale så lenge det bare er et lag som får mer enn 6 poeng. Vinner Norge alle sine kamper, har de seks poeng i gruppa. Vi må vinne begge kampene. Danskene må vinne begge kampene. Og vips, vi er i semien. Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Vi er med i et VM-sluttspill? Er det ikke ganske innlysende hvorfor det får så mye mediadekning? Det gjenstår å se om vi "er med" Jeg syns jo det er kjempegøy att de gjør det bra. Men det de har gjort før fortjener ikke 2 timer i beste sendetid når man samnligner med for eks fotballjentene som får ett inslag i sportsrevyen og en reprise seint på kvelden. Endret 25. januar 2009 av Phaser_ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 13-12 til danskene. Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 skjønner ikke hva de tyskerne griner for. Så lenge han ikke klarer å ta innkastet på streken så er det klart at han må ta det på nytt. Se på reprisen. Gutten presterer å ta to "innkast" uten å sette foten på streken. Da fortjener du jo nesten ikke å gå videre. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Tror nok tyskerne trodde at Tvedten ble avblåst for en feil. Hadde tyskerne gjort det riktig første gang, hadde de nok utlignet. Er ikke lett å forsvare seg 6 mot 4. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Norge har en fair sjanse til semifinale så lenge det bare er et lag som får mer enn 6 poeng. Vinner Norge alle sine kamper, har de seks poeng i gruppa. Vi må vinne begge kampene. Danskene må vinne begge kampene. Og vips, vi er i semien. Er det så lett? Men vi har vel bare en kamp igjen, mot Polen? Sett at Danmark vinner i kveld, vi vinner over Polen, og Tyskland slår Danmark, går de to sistnevnte videre da eller? EDIT: Hva i svarte har skjedd med smileys? De er jo firkantet. Endret 25. januar 2009 av Kjetil Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Det er kun ett håndballminne som slår dette, damenes OL-finale i sommer. Det sier det meste! Semien mot Sør-Korea (?) var vel sykere Med målet til Hammerseng i sluttsekundet. Det var sinnsykt det og, hørte på radioen på skolen, siden nett-TV var overbelastet Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Ja, jeg mener en kamp. Som jeg sa tidligere i dag i en annen tråd: Selv de beste kan gjøre feil. Danmark har nok avgjort kampen nå. Da trenger danskene å slå Tyskland, mens vi må slå Polen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Ja, jeg mener en kamp. Som jeg sa tidligere i dag i en annen tråd: Selv de beste kan gjøre feil. Danmark har nok avgjort kampen nå. Da trenger danskene å slå Tyskland, mens vi må slå Polen. Holder det ikke med U i Danmark-Tyskland? Vi tar jo tyskerne på innbyrdes Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Tror målforskjell kommer først. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Innbyrdes først. Endret 25. januar 2009 av Sheasy Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Da holder vel uavgjort. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 HAHAHAHAHA!! Fy faen som jeg lo av han tyske treneren. Viste den 3 ganger på sporten på TV2 :!: Fy faen så sykt at vi slår Tyskland og! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå