Latias Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Er det rart KK blir provosert, når tyskerne prøver å stappe fingrene i nesa, øynene og munnen hans? Det kaller man ansikt. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hahaha, sant For en thriller dette blir. Like spennende som Liverpool-kampen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Forsvaret fungerer ikke i det hele tatt, vanskelig for Steinar å briljere da... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 HVOR ER DERE? DETTE ER SYYYYYYYYYYKT!!! :D Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D DETTE ER SYYYYYYYYKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D Den tyske treneren holdt jo på å slå ned dommeren Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hahaha syke satan for en slutt! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Det er kun ett håndballminne som slår dette, damenes OL-finale i sommer. Det sier det meste! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Haha, sykt med den tyske treneren. Hadde armen klar for å si det sånn. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Rått Koselig å se flere enn meg, Latias og DJ her Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Må si mennene har klart å komme seg ut av skapet. Har alltid hatt en tro på damene, men må si gutta også tar seg til nå! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hahah, måtte le når jeg så dommeren komme fram med knyttneven klar. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Morsomt, men fortsatt er vi avhengig av resultatene i de andre kampene. Får håpe Danmark roter det til senere i kveld. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 For ein kamp! Ege var brilliant dei siste 10 minuttane. Og den tyske treneren hadde jo knyttneven klar HEIA NORGE!! Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Ledde meg nesten i hjel når jeg så den tyske trenern bak med knyttneven klar Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Morsomt, men fortsatt er vi avhengig av resultatene i de andre kampene. Får håpe Danmark roter det til senere i kveld. Ifølge TV2 var det beste om Danmark vant alle sine kamper... Men jeg skjønner ikke hvorfor. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Det er kun ett håndballminne som slår dette, damenes OL-finale i sommer. Det sier det meste! Semien mot Sør-Korea (?) var vel sykere Med målet til Hammerseng i sluttsekundet. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Det er dømt INNKAST. Tiden skal etter hva jeg vet ikke stoppes ved innkast - kun ved frikast? Og tyskerne tar det 1 meter inn på banen. Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Hvorfor får egentlig håndballgutta så mye tv dekning? De har jo aldrig fått til noe eller? I fotball så er det også gutta som aldrig har fått til noe og jentene har gjort det bra. Så der blir det enda skjeivere når det gjelder tv dekning. JaJa, bare tenker høyt her. Endret 25. januar 2009 av Phaser_ Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Vi er med i et VM-sluttspill? Er det ikke ganske innlysende hvorfor det får så mye mediadekning? Endret 25. januar 2009 av niko_90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå