Latias Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Siktet mest til Polen, siden han fyren sa at han hatet dem mest. Han? Han/hun/den/det. Går ikke rundt og legger merke til hvilket kjønn hver eneste bruker er... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Han/hun/den/det. Går ikke rundt og legger merke til hvilket kjønn hver eneste bruker er... Se på NAVNET som brukeren har. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Er ingen andre enn Norge som er syndebukker her. I og med at de fikk en gylden sjanse av Danmark til å gå videre, klarte de nok å misbruke den og. ka søren e da du snakker om? Først vil vi vite hva du snakker om. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Han/hun/den/det. Går ikke rundt og legger merke til hvilket kjønn hver eneste bruker er... Se på NAVNET som brukeren har. For det første så er det ingen i Norge som heter "Vilde Mykland" i.f. skattelistene. Samt akkurat det navnet ble brukt i serien Hotel Cæsar. Så slår meg en skeptikk på den brukeren der. ^^ Lenke til kommentar
vilde-mykland Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Norge er ikke gode nok. Man går ikke rundt og hater lag man blir slått av... å det seier du, pøh, eg hata di ikke bare fordi de vant over oss, eg hater di for dei er so sinsykt frekke. spess dei der so håvar va volsom mot. trur det va serbia? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Norge er ikke gode nok. Man går ikke rundt og hater lag man blir slått av... å det seier du, pøh, eg hata di ikke bare fordi de vant over oss, eg hater di for dei er so sinsykt frekke. spess dei der so håvar va volsom mot. trur det va serbia? Skjønner IKKE NOE av det du skriver. Serbia er frekke? Lenke til kommentar
vilde-mykland Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Han/hun/den/det. Går ikke rundt og legger merke til hvilket kjønn hver eneste bruker er... Se på NAVNET som brukeren har. For det første så er det ingen i Norge som heter "Vilde Mykland" i.f. skattelistene. Samt akkurat det navnet ble brukt i serien Hotel Cæsar. Så slår meg en skeptikk på den brukeren der. ^^ greit, eg bere bruker det navnet eder for mitt navn var i bruk. eg eiter jessica e fra fitjar. va da meir du ville veta då? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 FITJAR!! Ikke si det ligger i Asker? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Nei, men det er meg og Dalh's super-joke!! Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) FITJAR!! Ikke si det ligger i Asker? Du ser da at h*n ikke skriver bokmål. Er nok med en Hordalending å gjøre. Hvis det stemmer overens. Endret 28. januar 2009 av Nidaroo Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 FITJAR!! OMFG, FITJAR! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 FITJAR!! OMFG, FITJAR! Hvor blir det av "Theme from Fitjar", "Back to Fitjar", "Stuck in Fitjar" og "Escape from Fitjar" ? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 FITJAR!! OMFG, FITJAR! Hvor blir det av "Theme from Fitjar", "Back to Fitjar", "Stuck in Fitjar" og "Escape from Fitjar" ? Dalh - Theme From Fitjar (Tech Mix) Det kommer mer før eller senere For å ikke være for OT: Så aldri gårsdagens kamp (fordi jeg var på jobb), men er jo selvfølgelig trist at vi taper med kun ét mål! Lenke til kommentar
vilde-mykland Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 KVEN ER BEN BESTE SPILLEREN PÅ DET NORSKE HERRELANDSLAGET? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Så aldri gårsdagens kamp (fordi jeg var på jobb), men er jo selvfølgelig trist at vi taper med kun ét mål! Så du ville tape med flere mål? KVEN ER BEN BESTE SPILLEREN PÅ DET NORSKE HERRELANDSLAGET? Ege eller Kjelling. Endret 28. januar 2009 av Latias Lenke til kommentar
vilde-mykland Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Så aldri gårsdagens kamp (fordi jeg var på jobb), men er jo selvfølgelig trist at vi taper med kun ét mål! Så du ville tape med flere mål? KVEN ER BEN BESTE SPILLEREN PÅ DET NORSKE HERRELANDSLAGET? Ege eller Kjelling. HÅVARD TVEDTEN ER DEN BESTE SPILLEREN TENK Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Bare fordi han har kult hår, og fordi han har evnen til å skru/lobbe ballen i mål? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Støtter meg til Latias her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå