DJ_Dark Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 EPIC FAIL av Norge skal jeg si deg! Lenke til kommentar
vilde-mykland Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 : Håper du tuller når du sier at hele laget er fiasko. Kast ut Mamelund fra laget. Man skal ikke spille håndball når man er skadet i hånda. Gjennom hele turneringen hadde han så mange bomskudd, og så var det pasningen i sluttsekundene på Serbia da... Vil tørre innrømme at laget er en fiasko, når de ikke klarer å holde seg. Ikke det at laget i seg selv er noe tull. Det har jeg ingen formeninger om. Men da tenker jeg på iallefall de siste 3 kampene. Hvor de har gjort den sammen feilen gang på gang. Da kan man virkelig innrømme at det er snakk om dyktighet eller ikke. nårge er ingen fiasko. polskane e bare nåken jævla drita so ødela alt for oss. håvard tvedten er best azz :-D:thumbdown: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 WTF! Inc fjortis! Norge ødela for seg selv. Sånn er det bare! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Tyskerne klikket sikkert da de så den at Polen scorte på åpent mål! Lenke til kommentar
vilde-mykland Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 WTF! Inc fjortis! Norge ødela for seg selv. Sånn er det bare! pøh, jo kansje kjelling rota det litt til der i slutten, men det finnes ingen syndebukker. dei eneste syndebukkene er polen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 WTF! Inc fjortis! Norge ødela for seg selv. Sånn er det bare! pøh, jo kansje kjelling rota det litt til der i slutten, men det finnes ingen syndebukker. dei eneste syndebukkene er polen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 WTF! Inc fjortis! Norge ødela for seg selv. Sånn er det bare! pøh, jo kansje kjelling rota det litt til der i slutten, men det finnes ingen syndebukker. dei eneste syndebukkene er polen Snakker du om? Lenke til kommentar
vilde-mykland Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 WTF! Inc fjortis! Norge ødela for seg selv. Sånn er det bare! pøh, jo kansje kjelling rota det litt til der i slutten, men det finnes ingen syndebukker. dei eneste syndebukkene er polen tyskarane og e bare nåke drit Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Må si jeg liker quotingen din. Norge har seg selv å takke! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Fjortistendenser i tråden Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Er ingen andre enn Norge som er syndebukker her. I og med at de fikk en gylden sjanse av Danmark til å gå videre, klarte de nok å misbruke den og. Lenke til kommentar
vilde-mykland Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Må si jeg liker quotingen din. Norge har seg selv å takke! meiner du holdningen min. eg hata polen tyskland å dese andre so ødelegger, men eg elska norge, er litt skuffa. eg elskar håvard tvedten. han e den beste på laget:love: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 BWAHAHAHAHA. Må bare le av den der. NORGE HAR SEG SELV Å TAKKE. Vi hadde muligheten til å gå videre, men rotet det bort. Ingen andres skyld dette. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Må si jeg var mer skuffet etter tap i EM på hjemmebane. Var i en lik situasjon, men greide kun uavgjort mot Kroatia. Var mer skuffende siden vi spilte på hjemmebane, og at troppen var mye bedre da. Endret 28. januar 2009 av Latias Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hahahahahahahaha Hadde vært fint med bare Norge i VM da. Men Vi har rett og slett ikke et godt nok lag ennå. Men vi er et fremadstormende lag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Norge er ikke gode nok. Man går ikke rundt og hater lag man blir slått av... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Vi slo vel faktisk Tyskland da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Siktet mest til Polen, siden han fyren sa at han hatet dem mest. Lenke til kommentar
vilde-mykland Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Er ingen andre enn Norge som er syndebukker her. I og med at de fikk en gylden sjanse av Danmark til å gå videre, klarte de nok å misbruke den og. ka søren e da du snakker om? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Siktet mest til Polen, siden han fyren sa at han hatet dem mest. Han? Er ingen andre enn Norge som er syndebukker her. I og med at de fikk en gylden sjanse av Danmark til å gå videre, klarte de nok å misbruke den og. ka søren e da du snakker om? Så du på kampen i går egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå