Liddell Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Viss du mener at du vil sove av skuffelsen og drite i skole osv osv fordi norge taper en HÅNDBALLKAMP...DA...tar du ting for seriøst. Og det har ingenting med saken å gjøre om de som mener det er sportsintr eller ikke. Du hadde gjort det om vi hadde scoret mot United i semien i CL, så det blir det samme Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Sugen timeout. hva faen lizzzm? Skulle gjort det når i lå 28-30 for å ROE dem ned. enn 15sek før slutt? lalalalal- Endret 27. januar 2009 av laffe Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Viss du mener at du vil sove av skuffelsen og drite i skole osv osv fordi norge taper en HÅNDBALLKAMP...DA...tar du ting for seriøst. Og det har ingenting med saken å gjøre om de som mener det er sportsintr eller ikke. Du hadde gjort det om vi hadde scoret mot United i semien i CL, så det blir det samme Da hadde det uansett vært 5-1 til oss..så eg hadde nok overlevd. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Orker ikke slike morsomheter nå. God natt. Lenke til kommentar
decophly Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Sugen timeout. hva faen lizzzm? Skulle gjort det når i lå 28-30 for å ROE dem ned. enn 15sek før slutt? lalalalal- Tror ikke du helt fatter poenget med å ta den i slutten. For å avtale ett trekk som man skal ta de siste 15 sekundene slik at man kan spille seg til mål. Men siden noen spillere ikke følger med og bare står i ro når motstanderen går mann mot mann, så er det lite man kan gjøre. Du vet at det andre laget også får timeout når ett lag tar det? Altså at de polske spillerne kunne samle krefter og planlegge hvordan de skulle ta igjen de to siste målene på 1.5 min. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Viss du mener at du vil sove av skuffelsen og drite i skole osv osv fordi norge taper en HÅNDBALLKAMP...DA...tar du ting for seriøst.Jeg vil sove og drite i skole hver dag egentlig, er ikke noe big deal det vel? (Nei ikke tro jeg er en skulkeslask^^) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Husk, folkens. Vi hadde INGEN forventninger da vi kom inn i mellomspillet. Likevel greier vi å komme så langt. Se heller på det positive. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Tull. Når de greier å rote bort en historisk semifinale plass ved sin egen elendighet, er det ikke noe positivt å se på. Det skjønner de til og med selv.. håper jeg. Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Tull. Når de greier å rote bort en historisk semifinale plass ved sin egen elendighet, er det ikke noe positivt å se på. Det skjønner de til og med selv.. håper jeg. De rotet på slutten, ja, men som det sikkert allerede har blitt poengtert, så vil jeg også rette en liten finger til dommerne som blåste skritt på Samdahl mot slutten, i tillegg til å ignorere et straffekast i favør Frank Løke. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Da blir det kamp om en niendeplass da. Hadde kanskje kjempet om en bedre plassering om vi ikke hadde tatt ut keeperen. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 niende eller 5, eller 4 for den saks skyld er et fett. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Hvorfor greier ikke gutta å takle presset etter den siste timeouten? Timeouten skal liksom hjelpe, men de blir bare dårlige. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hele laget er jo en fiasko, med tanke på at de iallefall de 3 siste kampene har klart seg på ren flaks. Siden de igår igjen(!), klarte å feile, begynner jeg å lure. Kom igrunn ikke som noe sjokk at de igjen feilet. : P Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Håper du tuller når du sier at hele laget er fiasko. Kast ut Mamelund fra laget. Man skal ikke spille håndball når man er skadet i hånda. Gjennom hele turneringen hadde han så mange bomskudd, og så var det pasningen i sluttsekundene på Serbia da... Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Håper du tuller når du sier at hele laget er fiasko. Kast ut Mamelund fra laget. Man skal ikke spille håndball når man er skadet i hånda. Gjennom hele turneringen hadde han så mange bomskudd, og så var det pasningen i sluttsekundene på Serbia da... Vil tørre innrømme at laget er en fiasko, når de ikke klarer å holde seg. Ikke det at laget i seg selv er noe tull. Det har jeg ingen formeninger om. Men da tenker jeg på iallefall de siste 3 kampene. Hvor de har gjort den sammen feilen gang på gang. Da kan man virkelig innrømme at det er snakk om dyktighet eller ikke. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Vi spiller veldig bra de første 58 minuttene av kampen. Så setter Hedin timeout-lappen, og laget greier ikke å holde seg til kampslutt. Dette skjedde mot Serbia. Dette holdte på å skje mot tyskerne. Dettte skjedde mot Polen... Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Ja, og det sier igrunn sitt. ^^ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Forventer overkjøring i morgen mot Slovakia! Lenke til kommentar
vilde-mykland Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 vett du ka? norge e ingen fiasko. polskane er bare nåken jævla dirta. håvard tvedten e best:-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå