Marbyz Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Endelig kan vi få se Hotel Cæsar til vanlig sende tid igjen Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Endelig kan vi få se Hotel Cæsar til vanlig sende tid igjen Lenke til kommentar
Ohhmyyyy Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 I ******** hvor ***** dårlig de er under press presterer jo ingenting!! Helt utrolig teit gjort.... Lenke til kommentar
AyeGee Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Endelig kan vi få se Hotel Cæsar til vanlig sende tid igjen Sier litt når det høres positivt ut... Lenke til kommentar
sureup Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hahaha så latterlig. Norge klarer jo å fomle på slutten av hver kamp (unntak: de gangene de leder med 10+ mål). Lenke til kommentar
kilik Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Uansett fantastisk innsats av gutta. Får håpe vi kan vinne mot Slovakia om 9.plassen! Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Er da igrunn ikke noe å ta så fælt på veg. Greit nok et elendig spill, det må vi alle innrømme. Men de har jo trossalt kommet så langt så de har gjort. Som jeg har sagt tidligere, så er det noe jeg har tro på innen norsk sport, er det faktisk Kvinne handballen. Iallefall hittil. Men det vil jo vi se nå etter at treneren har gått av. Men en ting. Er det bare jeg som ikke forstår et kvakk av hva den norske treneren sier?! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Er det så vanskelig å skjønne svensk? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Er det så vanskelig å skjønne svensk? Han fumler veldig, så ikke akkurat lett å forstå han. Svensk i og for seg er ikke vanskelig å forstå. Lenke til kommentar
decophly Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Guttene takler ikke press. Kjelling bør ikke bli syndebukken, når det er bare han som gjør noe i angrep. Så dere i time-outen at Robert hadde fått med seg en polsk tolk?! Han sa "de går mann mot mann", og etter Robert var ferdig å snakke, så gikk han bort å fortalte meir. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Hadde Makedonia vunnet, hadde vi kun trengt uavgjort mot Polen hvis Danmark slår Tyskland. Nå må vi score minst ett mål mer enn Polen. Ett mål høres kanskje ikke så mye ut, men det kan som regel være det ene målet som skiller et lag fra å gå til semien eller å spille en plasseringskamp. Er så dritt å ha rett i slike situasjoner... Endret 27. januar 2009 av cyclo Overdreven bruk av skriftstørrelse Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Neste gang holder du kjeft. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Tror disse timeoutene på slutten av kampen har en negativ innvirkning på spillerne. Tapte mot Serbia, holdt nesten på å rote det bort mot Tyskland, og gjør det igjen mot Polen... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Snakker om medgangssupportere her inne. Ikke alle seff. Hva sier man etter en slik kamp? Jeg vil bare sove. Lenge. Drite i skolen og sove av skuffelsen. 2 min igjen og vi kunne fått tremålsledelse. Men nei da. :( :( Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hva sier man etter en slik kamp? Jeg vil bare sove. Lenge. Drite i skolen og sove av skuffelsen. 2 min igjen og vi kunne fått tremålsledelse. Men nei da. :( :( Da tror jeg du tar det hele litt for seriøst Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hva sier man etter en slik kamp? Jeg vil bare sove. Lenge. Drite i skolen og sove av skuffelsen. 2 min igjen og vi kunne fått tremålsledelse. Men nei da. :( :( Da tror jeg du tar det hele litt for seriøst Da kan jeg si allerede nå at du ikke er interessert i sport generelt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Da kan jeg si allerede nå at du ikke er interessert i sport generelt.Godt å vite du kan så mye om meg da. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Viss du mener at du vil sove av skuffelsen og drite i skole osv osv fordi norge taper en HÅNDBALLKAMP...DA...tar du ting for seriøst. Og det har ingenting med saken å gjøre om de som mener det er sportsintr eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå