Vamos Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Skal jeg kjøpe 32LG3000 på netonnet nå? Stopp meg om det er en skit-tv. Skal brukes til vanlig tv-titting, pc til tv og ps3 med påfølgende blu-ray-titting. Endret 18. januar 2009 av aunmar Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Ingen? Her er LG: http://www.netonnet.no/?iid=no114645 Er for eksempel denne bedre? http://www.netonnet.no/?iid=no117175 Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) At LG 32LG3000 er en god TV og et godt kjøp i sin størrelse og prisklasse er et Frequently Answered Question. Philipsen kjenner jeg ikke, men virker om et godt kjøp dersom du trenger innebygget dekoder for digitalt bakkenett. Endret 17. januar 2009 av Svinks Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Siden ingen "stopper" deg som du skriver kanskje dette bør gi deg en hint... Lenke til kommentar
Kliss Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Dama har den tvn, og jeg trur du skal lete lenge for å finne en som slår denne til den prisen. Pianolakken har forøvrig ikke irritert meg(enda) selv om vi sitter med vinduet bak oss når vi ser på tv. Uansett så blir du nok neppe skuffet hvis du går for denne. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Nå skal jeg mase mer! :!: To tv'er for hånden, som for meg ser überlike ut. Den dyreste (H) får jeg får 4900 ,- prutet ned på elkjøp, mens den billigste (D) koster 4295 ,- i elkjøps nettbutikk. Den dyreste er vel muligens klart best? H-versjonen - Dyrest D-versjonen - Billigst Lenke til kommentar
qwert Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Eneste forskjell er digitaltuneren. "H" har MPEG4 og funker med RiksTV (4490,- på Netonnet, forresten) mens "D" bare har MPEG2 og er ubrukelig i Norge (bare tuneren altså). Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 husk på at med tuneren får man kun nrk da;) for å få inn tv2 trenger man cammodul og rikstvkort ligger på 600 til 1000 kr Lenke til kommentar
qwert Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Jepp. Selv om den har CAM-modul som skal fungere må man kjøpe kortleseren. Pluss at man må leie kortet (799,- i året + abonnement hvis man skal ha andre kanaler), og da kan man nesten like gjerne også ta den "gratis" Sagem-dekoderen de slenger med. De virker å gjøre sitt beste for at ting skal være så vanskelig som mulig. Endret 17. januar 2009 av qwert Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 koster 3000 i året og cam modulen koster 1 kr somregel med rikstvabb. cammodulen er kortleseren Lenke til kommentar
qwert Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Meh. CAM-slot da. "Gir de bort" den PCMCIA-format CAMen/leseren også nå med abonnement? Trodde det bare var "basisboksen" deres fra Sagem. Nuvel... Helt utrolig hvor håpløst hele RiksTV-opplegget har blitt. Dyrt og dårlig. Britenes "Freeview" er jo himmelriket i forhold. Med mindre man bare skal ha NRK til en hytte-TV elns. virker det litt bortkastet å betale (av og til *mye*) ekstra for en TV hvis eneste forskjell fra "søstermodellen" er at den støtter RiksTV. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Pluss at man må leie kortet (799,- i året + abonnement hvis man skal ha andre kanaler), Dersom man ikke skal ha "andre kanaler", altså kun ha kort for TV2, Lokal-TV og Frikanalen, er det ingen kortleie. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jua, så det nå. Syntes det var noe ståk nylig om at de skulle ha kortleie for TV2 også, men det var kanskje fra og med neste år? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Så jeg bør altså velge den billigste modellen (uten riks-tv-møl), og heller legge pengene i en hjemmekinopakke? Jeg har ikke bruk for noen riks-tv enda, så det er sagt. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 vil si lgen er bedre en philips. philips er elendig på innsynsvinkel Lenke til kommentar
qwert Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Det er lite å klage på når det gjelder innsynsvinkelen på 32PFL5403. Kvaliteten på analog kabel-tv kan man nok klage på, dog. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg skal sitte rett foran tv'en, så ser ikke på innsynsvinkel som et megaproblem. Greit at jeg sikkert ikke alltid gjør det, men det får bare være. Man kan snu tv-bordet også. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Man kan snu tv-bordet også. Unødvendig. Foten på disse Philips-TVene roterer. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Philipsen har jo eit ganske sært og lite vakkert design, i motsetning til LG-en. Ellers har Samsung og apparater i den størrelse og prisorden, utan at eg har studert det noko meir. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Philipsen har jo eit ganske sært og lite vakkert design, i motsetning til LG-en. Ellers har Samsung og apparater i den størrelse og prisorden, utan at eg har studert det noko meir. Jeg for min del digger designet. Noe annet enn alle pianolakk-tv'ene rundt omkring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå