nordin Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Har fått problemer med IE. Er mulig noe feil med cookiesene, jeg har iallefall ikke peiling. Problemet er at den ofte "glemmer" å sende informasjon, som innloggings-sider og andre forms. Det som er mest irriterende er at den "lagrer" sider og når jeg går inn på den igjen (refresher for ny info) kommer bare den gamle siden opp. Jeg klarer feks ikke å logge ut av et forum, selv om jeg klikker på "logg ut". Jeg har lastet ned update til IE 6, men det hjalp så lite. Hvordan installerer jeg hele makkverket på nytt? Har forøvrig WIN98SE Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Gå over til opera, min venn. Har aldri opplevd noe slikt, satt så siden oppdateres hver gang du går inn på den? ps www.opera.com (finnes på nors også og er gratis) Lenke til kommentar
nordin Skrevet 13. april 2003 Forfatter Del Skrevet 13. april 2003 Har opera også, men kommer liksom ikke helt inn i det. Passer meg rett og slett ikke. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Kjedelig da, hva er det som plager deg, den dritt hotlisten? høyreklikk et tomt sted på den velg float og så er det bare å trykke x på den som på en vanlig nettside i opera. men løsningen i ie er nok vanskelig siden ie er implementert i ms så det er vanskelig å endre på den, satt alle innstillinger til standard? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Har opera også, men kommer liksom ikke helt inn i det. Passer meg rett og slett ikke.samme sa jeg den første mnd jeg prøvde opera og nå bruker jeg IE bare når jeg skal oppdatere windows ol. Du må bare venne deg til det, og den beste måten du gjør det på er å bruke den MYE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå