Gå til innhold

ESET scan stopper på 90%

Anbefalte innlegg

Hei,

Sitter her med en forholdsvis ny Acer laptop som jeg kjører ESET Smart Security på, men sliter med at virus skannen alltid stopper på 90%. Trykker jeg på "Stop" for å avslutte skannen skjer det ingenting, programmet blir bare stående til jeg restarter pc-cen.

Jeg har vært i konakt med ESET om dette, men alle løsningene de har kommet med har gitt samme resultat, skannen stopper fortsatt på 90%. Mer spesifikt: "C:\Brukere\Default\AppData..." og videre. Har prøvd sfc \scannow som ESET anbefalte, men etter at den har skannet 71% får jeg beskjed om at den ikke kan skanne resten.

Begynner å bli ganske fortvilet nå, har prøvd alt.

Er det noen som har noen anelse om hva som kan være skylden i dette her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ligger noe som heter Acer eDataSecurity Management på pc-en, men kan ikke se at det ligger noe fra Acer i det hele tatt i C:\Brukere\Default\AppData. Eneste som ligger i Default er Windows og noe fra VisualStudio.

Lenke til kommentar

Nei, prøvde for et par dager siden. Eset vinduet med skannen åpna seg, men den ble bare stående på 0%. Samme skjedde når jeg trykka på "Stop", den registrerte det men ingenting skjedde. Måtte starte pc-en på nytt da også.

Lenke til kommentar

Skal prøve Unlocker nå. :) Men kjørte akkurat en skann der jeg ba Eset om å ikke skanne AppData mappen, kom da til 93%, men den stoppet på C:\Users\Public\Downloads istedenfor.

Ser at Unlocker fant en god del låste filer i AppData mappen. Er det trygt å "låse" opp alle disse?

Endret av MangaJen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...