KeyanZa Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hei trenger litt hjelp her, har unormalt mye luft i magen. tror jeg promper ca, 20 ganger i timen. vis jeg er i selskap el å ikke får slept ut luft, f.eks må holde meg en time eller 2 da er magen helt ødelagt, må på dass å drite og har vondt. har vært hos legen å sjekket med sann slange opp i anus, men alt var helt fint. dem fant heller ingen ting på blodprøver. noen som tror dem kan hjelpe? er flaut å må sleppe gass så ofte, klarer som regel å sleppe lyd løst men det lukter kvalmt uansett. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hei trenger litt hjelp her, har unormalt mye luft i magen. tror jeg promper ca, 20 ganger i timen. vis jeg er i selskap el å ikke får slept ut luft, f.eks må holde meg en time eller 2 da er magen helt ødelagt, må på dass å drite og har vondt. har vært hos legen å sjekket med sann slange opp i anus, men alt var helt fint. dem fant heller ingen ting på blodprøver. noen som tror dem kan hjelpe? er flaut å må sleppe gass så ofte, klarer som regel å sleppe lyd løst men det lukter kvalmt uansett. drikker du melk? Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 kun til frokost, ca, 1-2 glass om dagen Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 kun til frokost, ca, 1-2 glass om dagen Stop all melkeprodukt for 1uke, ser om det hjelper. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 hm ok. kan jo prøve det. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Irritabelt tarmsyndrom er en ganske vanlig lidelse som kan gi sånne plager. Minifom er et preparat som fungerer veldig bra. Ellers er det en god ide å prøve å kutte ut melk, som Vaio sa. Folk blir mer laktoseintolerante med åra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå