ikono3 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 hei eg lurte på hvordan sette opp en database som skal: når eg trykker på ny-versjon.exe så skal den nye versjonen av programmet mitt komme. eg lager det i c# og legger det inn sonn at det liksom skal gå... så når eg har lagd en ny versjon trykker de bare på .exe filen og den nye versjonen kommer når den andre slettes hvordan lager eg dette? -ikono Lenke til kommentar
kaffenils Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hæ? Hææ? Og HÆÆÆÆ? Vil du at ny-versjon.exe skal hente en exe-fil fra f.eks. nettverksshare eller web? Hva har i såfall det med databaser å gjøre? Mod, flytt denne til C#. Lenke til kommentar
ikono3 Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 mente en oppdaterings funsjon trykk på knappen og den nye versjonen kommer og den gamle slettes.... -ikono Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Da må du lage en funksjon som sjekker med en web server om det finnes en ny versjon, hvis det finnes, så laster du ned den nye versjonen (med programmet ditt) og legger den over den gamle. Lenke til kommentar
ikono3 Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 oki 1. vilken opplastning side e best. 2. noen tut i det? -ikono Lenke til kommentar
___ Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 oki 1. vilken opplastning side e best.2. noen tut i det? -ikono Kan du prøve å ordlegge deg klarere? Werner Lenke til kommentar
ikono3 Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 sry oki eg lurrte på 1. vilken side er best til o laste opp programmet på? 2. noen tuter i det og lage en son oppdataerer? ikono Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg skjønner ikke hva du mener? Skal du lage et program som oppdateres automatisk? Lenke til kommentar
ikono3 Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 JA når eg ha laget det nye progammet og opplastet det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Så programmet skal oppdatere seg etter at du har lastet det opp? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Flyttes ifra "Database" og til C#/C++ forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå