vikingkylling Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Kjøpte dette i går og har svært blandede følelser. Det er i seg selv et ganske interessant spill, og jeg kommer nok til å kose meg med det lenge. Greit det er 2D, men hva så? Morsomt er det. Men på den annen side har det en del ulemper. Jeg har aldri likt Wario noe særlig, så å ham som hovedperson er kanskje ikke det smarteste de kunne ha gjort. Den første bossen var så enkelt at jeg nesten sovna, så det lover ikke bra. Jeg brukte først ett forsøk på å finne ut hvordan jeg skulle ta ham, og på andre forsøk ble jeg skadet én gang, og det pga et lite uhell. I tillegg må man kjøpe kartene til neste verden, og da jeg var ferdig med første verden hadde jeg ikke nok penger til å åpne neste... Snakker om idioti... Men alt i alt er det vel brukbart, eller hva synes folket? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Syns det var greit å spille gjennom en gang, for så å bytte det på game. Var nok ikke verdt de pengene jeg ga for det akkurat men.. Midt på treet spill.. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 jeg likte dfet jeg!^^ Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Vanlig vet jeg om jeg elsker eller hater et spill, men akkurat dette er så midt på treet som det kommer for min del. De bra delene er svært bra, og de dårlige svært dårlig. Ganske imponerende i grunnen. Men får vel gå på fylla i kveld og spille videre. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Vanedannende spill Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 Tja, tråden ble laget i januar, og samtlige poster er fra samme dag. Tror ikke det er så mange som var så interesserte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå