Gå til innhold

HJELP! Betaling ikke registrert

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er passe frustrert nå så hadde satt uendelig mye pris på svar på dette innlegget.

på tirsdag bestillte jeg et webhotell med medfølgende domene hos ProISP. Rett etter bestilling gikk jeg på Posten for å betale regningen. Har verken bankkort eller nettbank, så dette var eneste muligheten. Fakturaen fikk jeg på epost, og skrev detaljene fra fakturaen over på en giro og gikk å betalte denne. Hos posten fikk jeg vite at betaling med KID tok 1-2 dager, så det skulle jo gått relativt kjapt. Men det gjorde det ikke. Nå har enda ikke pengene blitt registrert hos ProISP. Jeg har sjekket med kvitteringen jeg fikk på posten og fakturaen fra eposten, og både KID-nummer, beløp og kontonummeret til ProISP stemmer helt nøyaktig, så alt skulle jo vært i orden. Hvorfor tar det så lang tid?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er jo mulig at det litt behandlingstid hos ProISP. I tillegg til at betalingg fra Posten tar mer tid enn det de sa. Mener å huske at Posten er tregere på dette enn andre banker. Gi det maks fem dager.

Så det kan altså ta opp til 5 dager? Greit å vite.

Ellers har jeg sendt en kvittering, og venter på svar. Får forhåpentligvis i morgen :)

Lenke til kommentar

Giro innbetaling over skranke sendes til BBS for å scannes. Dyrt og treigt :(

På tide å få seg nettbank Kajac :D

-edit--

Litt OT, ikke mer enn et par år siden fikk jeg litt sjokk da jeg fant ut at kjæresten brukte brevgiro.. WTF? :) Fikk henne over på nett da.

Endret av mtw
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...