Theo343 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Firefox har jo mye av dette fra før ved at man kan skrive følgende i adressefeltet. imdb eden lake wiki x86 google phenom osv. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) høres ut som om noen her bør ta en titt på find and run robot (farr) http://www.donationcoder.com/Software/Mouser/findrun/ genius edit: men skulle hatt ubiquity+farr i ett. Endret 17. januar 2009 av Todda7 Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Til dere som ønsker lignende funksjoner i windows - sjekk ut Launchy: http://www.launchy.net/ Lenke til kommentar
haalo Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Liker ikke at ting spretter opp når jeg skriver ting. Når jeg starter programmer kommer det bare en tekstboks på oppgavelinja: For Windows anbefaler jeg Slickrun, sjøl om det alene bruker mer minne enn hele vindusbehandleren min . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 user context launchy for firefox Lenke til kommentar
mrs.robinson Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Firefox har jo mye av dette fra før ved at man kan skrive følgende i adressefeltet. imdb eden lake wiki x86 google phenom osv. Hmm var ikke klar over det. gjør jo hverdagen mye enklere. Hvor kan jeg finne en full liste? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Skriver du "imdb the dark knight" så kommer du automatisk inn på det første googletreffet. Er ikke noe mer magisk enn det. Endret 19. januar 2009 av Habitats Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Fordi adressefeltet har mer funksjonalitet enn før. Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Noen som har noe gode "ToDo"-lister til denne. Dvs at jeg kan skrive todo-add kjøp smør og så kan jeg skrive todo-show for å vise huskelista. jeg finner ikke noe som fungerer. rtm (rember the milk) får nettleseren min til å drepe hele x og logge meg ut av hele RHEL5... anyone? Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Skriver du "imdb the dark knight" så kommer du automatisk inn på det første googletreffet. Er ikke noe mer magisk enn det. Det er også mulig å definere søkekeywords i FF. Gå inn på imdb, google, youtube, whatever, høyreklikk på tekstboksen hvor du skriver inn søkeord, og "Add keyword for this search". Da bruker den de faktiske søkemotorene, fremfor å bruke google. Endret 24. februar 2009 av hallgeirl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå