abene Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Firefox-utvidelsen Ubiquity er nå klar i ny versjon. Les mer Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hva gjør denne, egentlig? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 haha... leste ... men forstod ikke heller hva denne gjorde (ikke prøve). Godt det ikke bare er meg. (Det er helg, men er jeg så langt borte i toppen?) Lenke til kommentar
SRD Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Genialt program. Dette sammen med Quicksilver (til mac) gjør at en nesten ikke trenger å løfte hendene fra tastaturet Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Til alle dere som fremdeles lurer på hva Ubiquity er - Ubiquity user tutorial. Endret 16. januar 2009 av phfjeld Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hmm, ganske smart addon det der. Må vel ta meg litt tid for å sette meg inn i å skrive egne kommandoer. Lenke til kommentar
Rallare Svensson Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Virker interessant dette. Ganske likt vim-extension, men med litt mer "brukervennlighet". Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 får meg til å tenke på det her: http://en.wikipedia.org/wiki/Archy Lenke til kommentar
haalo Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Klarte ikke å finne lisensen: Er dette fri programvare? EDIT: Den er under MPL. Endret 16. januar 2009 av haalo Lenke til kommentar
Smif Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Et nyttig verktøy ja, har brukt det en tid nå og sparer mye tid og armbevegelser Lenke til kommentar
GeniuS_ Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Å kalle det et "surfeprogram" er vel en underdrivelse... Lenke til kommentar
Tore Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Har brukt Ubiquity i halvt år nå, men etter siste (nå forrige) oppdatering sinket det firefox markant, men etter denne oppdatering er vi i gang igjen.! twitt wiki map mail tran osv osv Å bruke Ubiquity effektivt tar minst en mnd med tilvenning, men FY så effektiv man blir på nettet etterhvert.! ELSKER Ubiquity.! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Det ser ut som en veldig god ide men kommer nok ikke til å ta det i bruk. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Ubiquity Demo: en "morsomhet" er at han snakker om å putte ett kast i en epost, mens html i eposter er vel ansett som sikkerhetsproblem nr 1 når det gjelder epost (eller?). Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Helt utrolig bra, men jeg savner: -Sende meldinger på wlm -At programmet kunne kjøres i eget vindu, også uten firefox -Enkelt legge til søkemotorer (som som i firefox, hvor man kan enkelt legge til søkemotorer til søkeboksen i høyre hjørnet) -Start programmer (f.eks run wc3.exe og den finner den mest brukte wc3.exe filen og kjører den) -GSpace tillegg -Mediamonkey, WMP osv tillegg eks: song next osv Lenke til kommentar
Tore Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Det er selvfølgelig 1000ting som kan legges til, det er fortsatt en tidlig Beta fra mozilla labs, en prototype for testing av konseptet... Å mye er med, men mye er mulig å legge til, å ikke glem at du fint kan legge til egne komandoer... Jeg elsker konseptet, å gleder meg til dette kommer seg ut av beta, om det noen gang skjer... Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Frykter dette er minst like vanedannende som FireGestures Dette må prøves Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 høres ut som om noen her bør ta en titt på find and run robot (farr) http://www.donationcoder.com/Software/Mouser/findrun/ Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Kult program, får kanskje teste det senere. Men jeg lo litt av denne Fra tutorialen lenger opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå