Gå til innhold

Dele ut premie på slutten av LANet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Del ut premien rett etter composlutt du. For det første er det vel en god del klaner ut der som ønsker å dra hjem etter compoen. Og så er det vel enda morsommere å dele ut premier til noen som fortsatt er glad for å ha vunnet?

 

På slutten av LANet har kanskje folk også dratt hjem, så det kan bli en litt laber premieutdeling..(?)

Lenke til kommentar
Det er vel litt dumt at man må vente opptil en dag for å få premien sin?

 

Jeg vil høre på deres meninger! :)

Premiene i CS blir uansett ikke utbetalt før etter lanet.

 

Helt enig med dere.. :) Men hvordan er det på TG og andre lan? Er det vanlig å få premien på sistedagen?

På TG har det vært en god del oppsamling av sermoniene i compoene. Noen premier kommer i løpet av lanet (gjerne siste dagen, litt avhengig av compoen), mens pengepremier blir utbetalt etter lanet.

 

Vet også om flere lan som har innført/skal innføre obligatorisk oppmøte på premiesermonier; hvis man ikke møter opp blir det "walkover" og premien går til nestemann på listen.

Endret av MSg
Lenke til kommentar
Det fungerer for noen. På TG har det blitt gjort annerledes hittil.

 

Jeg er med å arrangere et enormt lokalt lan med en 25-35 deltakere, så det blir litt anneledes enn TG ;)

 

De fleste er reist utover den siste dagen, så det blir bare logisk å gjøre det på denne måten på LANet jeg arrangerer. På TG vil det selvsagt bli litt anneledes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...