AnaXyd Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hei! Jeg lurer på hva som er mest proft å gjøre med tanke på compopremier: 1. Dele ut premien rett etter compoen er ferdig 2. Dele ut premien ved LANets slutt. (en dag senere ca) Kom med deres meninger, NÅ! Lenke til kommentar
thomaslov Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Del ut premien rett etter composlutt du. For det første er det vel en god del klaner ut der som ønsker å dra hjem etter compoen. Og så er det vel enda morsommere å dele ut premier til noen som fortsatt er glad for å ha vunnet? På slutten av LANet har kanskje folk også dratt hjem, så det kan bli en litt laber premieutdeling..(?) Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Jepp, samme tenkte jeg... Men er ikke alle som er enige med meg serru! Derfor vil jeg ha mange innvendiger på akkurat dette. Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Rett etter compoen sier jeg. Endret 16. januar 2009 av ALS Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Deler aldri ut før slutten av arrangementet. Vi arrangerer for en helg for å ha underholdning i en helg, og når folk da velger å dra hjem så fort en enkelt compo er over, så ødelegger de arrangementet vi prøver å holde. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Det er vel litt dumt at man må vente opptil en dag for å få premien sin? Jeg vil høre på deres meninger! Lenke til kommentar
Cpt.Awsome Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 om jeg hadde vunnet noe ville jeg satt pris på og få premien min med en gang, ser at det kan være et problem at folk ønsker og dra hjem etter compo og små lan da vil miste noen deltakere men blir fort litt anspent om man venter leeenge? Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg støtter tiden like etter compoen er ferdig, gjør premieutdelingen mye mer stemningsfull, da folk enda er i composiget Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Helt enig med dere.. Men hvordan er det på TG og andre lan? Er det vanlig å få premien på sistedagen? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Det er vel litt dumt at man må vente opptil en dag for å få premien sin? Jeg vil høre på deres meninger! Premiene i CS blir uansett ikke utbetalt før etter lanet. Helt enig med dere.. Men hvordan er det på TG og andre lan? Er det vanlig å få premien på sistedagen? På TG har det vært en god del oppsamling av sermoniene i compoene. Noen premier kommer i løpet av lanet (gjerne siste dagen, litt avhengig av compoen), mens pengepremier blir utbetalt etter lanet. Vet også om flere lan som har innført/skal innføre obligatorisk oppmøte på premiesermonier; hvis man ikke møter opp blir det "walkover" og premien går til nestemann på listen. Endret 23. januar 2009 av MSg Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 På LANet jeg er med å arrangere deler vi ut rett etterpå, "in the heat of the moment" Lenke til kommentar
MSg Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 På LANet jeg er med å arrangere deler vi ut rett etterpå, "in the heat of the moment" Det fungerer for noen. På TG har det blitt gjort annerledes hittil. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Det fungerer for noen. På TG har det blitt gjort annerledes hittil. Jeg er med å arrangere et enormt lokalt lan med en 25-35 deltakere, så det blir litt anneledes enn TG De fleste er reist utover den siste dagen, så det blir bare logisk å gjøre det på denne måten på LANet jeg arrangerer. På TG vil det selvsagt bli litt anneledes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå