embret Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Hei, jeg har en BIN fil som jeg ikke får brukt siden det mangler en CUE fil. Så derfor får jeg ikke sett på BIN filen med Deamon tool. Er det noen som vet hvordan man kan lage en ny CUE fil? Må man ha et program for å gjøre det? Lenke til kommentar
cjordan61 Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Du kan kikke på den BIN filen ved å bruke winimage. Da kan du pakke den opp hvis du vil. Trenger ikke cue filen da. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Hei, jeg har en BIN fil som jeg ikke får brukt siden det mangler en CUE fil. Så derfor får jeg ikke sett på BIN filen med Deamon tool. Er det noen som vet hvordan man kan lage en ny CUE fil? Må man ha et program for å gjøre det? Du trenger ikke .cue filen for å brenne/mounte .bin filen i Daemontools eller brenne feks. i nero. Lenke til kommentar
Borf Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 viss du skal absolut lage ei cue fil så ta opp notepad og skrive FILE "filnavn.BIN" BINARY TRACK 01 MODE1/2352 INDEX 01 00:00:00 og lagr det som ei *.cue fil, helst i samme mappe som *.bin fila ligger Lenke til kommentar
Lch Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Det gjelder kun for single-track .bin, riktignok. Daemon Tools krever ikke cuesheet, DaemonUI gjør det. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Jeg har faktisk opplevd SELV at både Nero, Daemon Tools og alle slike programmer MÅ HA .cue fil i noen tilfeller. Hadde en backup på PCen engang, umulig å mounte. Lastet ned .cue fil via edonkey, og vips funka den... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Det høres veldig lite sannsynlig ut. DaemonTools mounter selv multi-track uten cuesheet, men da får du kun opp det første. Lenke til kommentar
thorel Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Jeg har faktisk opplevd SELV at både Nero, Daemon Tools og alle slike programmer MÅ HA .cue fil i noen tilfeller. Hadde en backup på PCen engang, umulig å mounte. Lastet ned .cue fil via edonkey, og vips funka den... Og jeg har SELV opplevd at Nero og D-Tools IKKE trenger .cue fil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå