aaa123 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hello. Husker jeg fikk smake en smak som kom ut av en spray boks. Lurer på om det var en EXTRA tyggegummi smak eller noe..tror ikke dem selger dette på butikker, men kanskje apotek? Gir vel god ånde eller noe Kjenner noen til dette?? Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Husker at jeg kjøpte en sann spray boks du beskriver, men det var nok mer "godteri" enn "god ånde spray". Kjøpte det på en dagligvarebutikk. Lenke til kommentar
aaa123 Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Husker at jeg kjøpte en sann spray boks du beskriver, men det var nok mer "godteri" enn "god ånde spray". Kjøpte det på en dagligvarebutikk. Åja. Den spray boksen jeg beskriver var en hvit aktig på farge, og var veldig frisk..Tror neppe dem selgte denne på en dagligvarebutikk, men godt mulig?? Var en veldig frisk og god smak. Lenke til kommentar
PS_CS4 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Husker at jeg kjøpte en sann spray boks du beskriver, men det var nok mer "godteri" enn "god ånde spray". Kjøpte det på en dagligvarebutikk. Åja. Den spray boksen jeg beskriver var en hvit aktig på farge, og var veldig frisk..Tror neppe dem selgte denne på en dagligvarebutikk, men godt mulig?? Var en veldig frisk og god smak. Kanskje munnsprayen på spar? "Frisk pust i 100 år". En hvit flaske, ja. Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Ja, kanskje det er den. Ikke så "god" smak da men.. Endret 16. januar 2009 av Fadeless Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Ja, kanskje det er den. Ikke så "god" smak da men.. Går med akuratt sånn i lomma, koster 24.90,- eller noe på meny Jeg liker smaken Og god ånde er Lenke til kommentar
aaa123 Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Hehe. Godt godt mulig det er den. Vanskelig å beskrive hvor stor den er når jeg ser på det bildet..hvor stor er den egentlig? Er den på lenge på ca som en mobiltelefon? Og dette er en spray-boks, riiight? Endret 16. januar 2009 av helgeasa Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Jeg liker å ta av klistremerkene, men det er samme flaske som på bildet til Fadeless Endret 17. januar 2009 av Latterkongen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg har brukt det der i så jævlig mange år. Svir som faen om du før det på øyet Lenke til kommentar
aaa123 Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Å, nice! Der er sorten jeg ser etter Hvor kjøper du den?? Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Selgest på de fleste daglivare butikker. Lenke til kommentar
aaa123 Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Ok. Finner jeg dette ved tannkrem/tannbørster etc? Og dersom jeg skal spør etter dette, så heter dette så mye som ''Munnspray?'' Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Ok. Finner jeg dette ved tannkrem/tannbørster etc? Og dersom jeg skal spør etter dette, så heter dette så mye som ''Munnspray?'' Fant det ved tannbørste/tannkrem/tannhygiene hyllene på Meny, hvis du ikke finner det, spør etter "Vademecum Munnspray" Lenke til kommentar
aaa123 Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Okey, takk for hjelpen :-) Vet du om en slik spray boks/flaske varer lenge? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 En stund. Til og med da jeg var kid og brukte de flere ganger i timen holdt de lenge Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg har brukt det der i så jævlig mange år.Svir som faen om du før det på øyet Protip til alle sammen: Ikke vask dikken med dette. Lenke til kommentar
aaa123 Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Den er grei! ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå