jaok2k3 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 hallo! jeg har chippet min xbox så det går ikke an og spille på xbox-live med den. Så lurte på om noen vet om det er mulig å få det nye dashboardet uten å oppdatere gjennom live? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 med dvd plate kanskje..... oppdateringen finner man vel overalt. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 hallo!jeg har chippet min xbox så det går ikke an og spille på xbox-live med den. Så lurte på om noen vet om det er mulig å få det nye dashboardet uten å oppdatere gjennom live? Det går vel an uansett? Så fremt du ikke er bannet selvfølgelig. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Du kan hente NXE hos Microsoft, brenne på en CD- eller DVD-plate og putte i 360en din. Det fungerer uansett om du er bannet fra XBL eller ikke. Oppdateringen finner du her: Get Updates for Your Xbox 360 Console Lenke til kommentar
jaok2k3 Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 tusen takk for svar:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå