Gjest Guest_vanskelig_* Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg har vært sammen med kjæresten min i 4 måneder, vi treffer hverandre ca 1 gang per uke, noe som er for lite. Jeg begynte å treffe hun rundt høstferie tider, og da gikk vi turer med hundene for det meste og snakket sammen, veldig uformell slem humor type stemning, noe som vi har til felles å like. Jeg syntes hun er veldig pen, men når jeg ser hun føler jeg liksom ikke den gnisten som jeg får av noen andre jenter. Vi er ganske forskjellig, hun holder på med fotball 5 dager i uken og er veldig aktiv type, mens jeg er interessert i musikk, film, o.l. Vi har ikke en skikkelig gnist, er vel det som er problemet, og når hun sender meg en melding som spør om vi skal møtes ikveld eller noe, prøver jeg alltid å finne på en unskyldning, selv om jeg har det gøy sammen med hun. Vi snakker sammen på msn veldig ofte. Jeg er ikke noen sjenert type, og har ingen problemer med selvtillit og sånnt, og ikke hun heller, vi er ikke sånne "følelses" personer. Vi har ikke hatt sex, men vi har klådd ganske heftig en rekke ganger hjemme hos meg. Hva bør jeg gjøre? Bør jeg slå opp, si til hun at jeg føler gnisten er borte, skylde på meg selv og situasjonene vi er i nå (ganske opptatt timeplan) og håpe på å treffe en som jeg har bedre kjemi med? Eller bør jeg fortsatt være sammen med hun, håpe at følelsene kommer. Har ikke lyst til å være alene og singel igjen, men samtidig har jeg litt lyst. Forstår at dette kan være et vanskelig inlegg å tolke, men vet ikke helt hvordan formulere meg bedre. Setter utrolig pris på alle svar =) Lenke til kommentar
Gjest Guest_vanskelig_* Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Glemte å skrive at jeg er 17 og hun er 18. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Vi har ikke en skikkelig gnist, er vel det som er problemet, og når hun sender meg en melding som spør om vi skal møtes ikveld eller noe, prøver jeg alltid å finne på en unskyldning, selv om jeg har det gøy sammen med hun. Vi snakker sammen på msn veldig ofte. Ut i fra den setningen der mener jeg att dere burde vinke ha det bra til hverandre. To mennesker som er glad i hverandre og har det bra sammen tenker ikke slik. Kanskje en gang i blandt men ikke hver gang som du beskriver. Finn deg en du virkelig liker! Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Du gjør det slutt! For det første: Du slipper å plage deg selv ekstra masse, er ikke de rette følelsene der så er det ikke vits å fortsette, ihvertfall ikke når det ikke er mer inne i bildet. For det andre: Du slipper at hun er forvirret ang dine følelser, man legger fort merke til om den andre parten ikke er så gira på deg. Dessuten er det ikke bra å holde henne for narr, det er kanskje snakk om sterke følelser og du gjør d bare verre ved å vente. Du vet selv hvor mye du tenker over dette hver dag, og hun gjør garantert det samme. Endret 16. januar 2009 av OddZen Lenke til kommentar
wannabe-hacker Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Vi har ikke en skikkelig gnist, er vel det som er problemet, og når hun sender meg en melding som spør om vi skal møtes ikveld eller noe, prøver jeg alltid å finne på en unskyldning, selv om jeg har det gøy sammen med hun. Vi snakker sammen på msn veldig ofte. Ut i fra den setningen der mener jeg att dere burde vinke ha det bra til hverandre. To mennesker som er glad i hverandre og har det bra sammen tenker ikke slik. Kanskje en gang i blandt men ikke hver gang som du beskriver. Finn deg en du virkelig liker! enig!! hvis du finner på unnskyldninger for å ikke møter henner virker det nesten som at du ikke vil være med henne her er det to alternativ!!! 1: prøv å vær mer frempå selv, kanskje gnisten kommer tilbake 2: slå opp Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Dump dama. så lenge hun ikke tenner deg mer en det du gir utrykk for her så kaster du vekk både din og hennes tid. Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Det er på tide og slippe katten ut av posen. Du har hvertfall prøvd ikke sant? Better luck next time. Lenke til kommentar
wannabe-hacker Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Dump dama. så lenge hun ikke tenner deg mer en det du gir utrykk for her så kaster du vekk både din og hennes tid. navnet ditt kler deg! Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg personlig mener at hvis feks. gnisten som du selv sier, ikke er på topp, og at du kanskje ikke føler det som du hadde håpet på, bør du gjøre noe med det. Det med at feks. hun stenger seg litt inne, ikke er seg selv sammen med deg, kanskje fordi hun er litt at-holden. Kan det virke inn på dine følelser. Og du kanskje ikke får se hele henne. Dette med å bare si, "jeg slår opp - føler ikke gnisten er på topp", er egentlig bare sårende. Det beste er bare å sette seg sammen, og fortelle sammen. OG prøve å gjøre noe fornuftig ut av det. Enhver part skjønner mer av forholdet når det er kommunikasjon mellom mannen og damen. Så prøv å snakk litt sammen om forholdet. Ikke bare lat som alt er på topp! Lykke til, pååsan! ; ) Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Dere har vært sammen i 4 måneder og ikke hatt sex? Det synes jeg var rart. Utifra det du sier, så tolker jeg som at du\dere bare "prøver og prøver". Det skal ikke være nødvendig så tidlig i et forhold mener nå jeg. Da er man som regel hodestups forelsket jeg vil anbefale deg å finne noen du kan få skikkelig følelser for. Høres nesten ut som en venninne du har gående her. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Ha sex med henne før dere slår opp i alle fall! Lenke til kommentar
Ohhmyyyy Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Du burde respektere henne og fortelle henne hvordan du føler det, at gnisten er borte og slikt. Du må også fortelle henne at du synes dere har det gøy sammen og at dere fortsatt kan være venner osv. Men ikke gjør sånn som siste innlegget sa, og ha sex med henne før du gjør det slutt. Det er bare dritt dårlig gjort! Vær grei og slå opp, slik at dere begge slipper å være i et forhold uten gnist... Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Ha sex med henne før dere slår opp i alle fall! +1 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Ha sex med henne før dere slår opp i alle fall! +1 Må nesten støtte dette forslaget. Ellers har du bare tatt drosje til restauranten, ventet på bord, bestilt mat og spist brød, for deretter å stikke hjem rett før maten blir servert. Lenke til kommentar
Gjest Guest_vanskelig_* Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Vil bare si ifra om at jeg slo opp med hun noen dager etter dette ble postet, og jeg angrer ikke et sekund Er utrolig befriende å være singel igjen, flørting med damer igjen, seksuell spenning, aaah, herlig. Til de som er i samme posisjon som jeg var i, hvis det ikke er gnist, og har ikke vært det på en stund, så slår du opp! Takk for alle svar, og nei, jeg hadde ikke sex med hun før jeg slo opp. =) Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Fint for deg Livet er for kort til å kaste det bort på forhold som ikke fører noen vei. Lykke til videre! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Takk for alle svar, og nei, jeg hadde ikke sex med hun før jeg slo opp. =( Vel, man kan ikke få i pose og sekk hver gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå