Gå til innhold

Årets medlem 2008 - Superfinale! (Simen1 vs L4r5)


TSP

Superfinale av årets medlem  

569 stemmer

  1. 1. Hvilken av disse fortjener å få tittelen årets medlem 2008?

    • [url="http://www.diskusjon.no/index.php?showuser=55736"]L4r5[/url]
      280
    • [url="http://www.diskusjon.no/index.php?showuser=3851"]Simen1[/url]
      289


Anbefalte innlegg

Men for denne avstemningen, må jeg nok bare spørre igjen:

Det burde jo være noen gode argumenter for at disse to er blant de? Hjelper jo fint lite på om man ikke feks. har kjennskap til de to guttene?

 

Simen VS Lars, sier jo absolutt ingenting, vil jeg tro?

Du som har vert her i over tre år har vel kommet over noen poster av både Simen1 og L4rs i løpet av den tiden? Dette er kunnskap VS underholdning. Dette er hardware VS søppel. Dette er den etablerte makt VS den gemene hop.. Dette er Simen VS Lars.

Må jeg virkelig innrømme, har jeg sett noe til Simen. Dette kanskje pga, han ikke poster i hva som helst tråder. Men Lars har jeg sett litt til, men av de siste trådene jeg så til han var en hasj tråd, hvor han skulle argumentere for det og det, men det ble ikke noe av noe post. Så det er det jeg har sett til de der to.

 

Vanskelig vote.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men for denne avstemningen, må jeg nok bare spørre igjen:

Det burde jo være noen gode argumenter for at disse to er blant de? Hjelper jo fint lite på om man ikke feks. har kjennskap til de to guttene?

 

Simen VS Lars, sier jo absolutt ingenting, vil jeg tro?

Du som har vert her i over tre år har vel kommet over noen poster av både Simen1 og L4rs i løpet av den tiden? Dette er kunnskap VS underholdning. Dette er hardware VS søppel. Dette er den etablerte makt VS den gemene hop.. Dette er Simen VS Lars.

Må jeg virkelig innrømme, har jeg sett noe til Simen. Dette kanskje pga, han ikke poster i hva som helst tråder. Men Lars har jeg sett litt til, men av de siste trådene jeg så til han var en hasj tråd, hvor han skulle argumentere for det og det, men det ble ikke noe av noe post. Så det er det jeg har sett til de der to.

 

Vanskelig vote.

Indeed.
Lenke til kommentar
Men hva faen skjer? Plutselig er 7stemmersledelsen til Simen omgjort til 5 i + for Lars?! What the hell.

Klokka er godt over midnatt. Jeg tipper tek.no-freak-gjengen har gått og lagt seg eller logget av jobb-PCen, mens OT-gjengen kommer til å sitte oppe hele natta. Jeg regner også med at L4r5 har flere tilhengere enn meg i OT og jeg flere tilhengere enn han noen andre steder på forumet. Min spådom er derfor at L4r5 vil få en fin ledelse i løpet av natta, mens jeg kommer sterkt på oppløpssiden utover lørdagen. :)

 

Dette er/blir utrolig spennende!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...