Gå til innhold

Årets medlem 2008 - Superfinale! (Simen1 vs L4r5)


TSP

Superfinale av årets medlem  

569 stemmer

  1. 1. Hvilken av disse fortjener å få tittelen årets medlem 2008?

    • [url="http://www.diskusjon.no/index.php?showuser=55736"]L4r5[/url]
      280
    • [url="http://www.diskusjon.no/index.php?showuser=3851"]Simen1[/url]
      289


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min stemme går helt klart til simen1 for hans ekstremt gode innlegg i diverse tråder. Tror han har rett i 99.9% av det han sier. Alltid hyggelig og informativ. Tar seg tid til og forklare for oss andre hva en artikkel virkelig burde ha inneholdt :p

 

Lars er en artig kar, men simen1 er noe for seg selv!

Lenke til kommentar

Simen1 lærte meg å forstå generell CPU-arkitektur, konseptet bak digitalfotografi og de ulike vekstkurvene innen hardwareproduksjon, og han har presentert mer statistikk, nøkkeltall, stolpediagrammer, og fagutrykk enn hele Wikipedia til sammen.

 

Lars har informert meg om Anne-Cath Vestlys død, lært meg å lage kyllingkaker og informert meg om at det går helt fint å spise rått bacon uten å få diaré. Jeg stemte Simen1.

Lenke til kommentar
Simen1 lærte meg å forstå generell CPU-arkitektur, konseptet bak digitalfotografi og de ulike vekstkurvene innen hardwareproduksjon, og han har presentert mer statistikk, nøkkeltall, stolpediagrammer, og fagutrykk enn hele Wikipedia til sammen.

 

Lars har informert meg om Anne-Cath Vestlys død, lært meg å lage kyllingkaker og informert meg om at det går helt fint å spise rått bacon uten å få diaré. Jeg stemte Simen1.

Hahahaha. Den lo jeg av.

Lenke til kommentar

- Adrian sier (20:15):

du og Lars kom helt jevnt - nå er det superfinale

Diskusjon | Simen1 sier (20:15):

Jøss!

Jeg har ikke langt merke til tråden. Hvor?

- Adrian sier (20:16):

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1062248

Diskusjon | Simen1 sier (20:19):

Dette har jeg rett og slett hått helt glipp av!

- Adrian sier (20:19):

haha :D

Diskusjon | Simen1 sier (20:19):

Har ikke fått stemt på meg selv en gang :(

 

jeg lo..

Lenke til kommentar
Hva med å holde hver deres appell, Lars og Simen? Det er fryktelig likt for øyeblikket.
*Kremte og rense halsen*

Stemmer du på Simen1 så stemmer du på en korrupt organisasjon som utnytter barnearbeidere i Burma! Tror du virkelig det er mulig for en person å skrive alt det han skriver! NEI! Så klart ikke! Det har kommet meg for øret at Simen har satt opp flere sweatshops i fattige land som han har fyllt opp med fattige barn. Disse pisker han med TP-kabler til de bukker under eller lærer seg å skrive norsk og poste her. Videre har jeg fått indikasjoner på at Simen1 var direkte ansvarlig for både finanskrisa og kursoppgangen til dollaren. Stemmer dere på Simen1 så stemmer dere med andre ord for høyere hardware-priser!

 

Stemmer dere på meg derimot så lover jeg å kjempe så hardt jeg kan for mer medvind, færre oppoverbakker, mors kjøttkaker til middag, lavere skatter, billigere øl og ikke minst; færre lolcats!

Lenke til kommentar
Stemmer dere på meg derimot så lover jeg å kjempe så hardt jeg kan for mer medvind, færre oppoverbakker, mors kjøttkaker til middag, lavere skatter, billigere øl og ikke minst; færre lolcats!

WHAT?! :ohmy:

Every time somebody wanks, God kills a lolcat.

 

Og der gikk min stemme til deg L4r5! :D Hvor i helsikken får du alt det syke fra? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...