Gå til innhold

Årets medlem 2008 - Superfinale! (Simen1 vs L4r5)


TSP

Superfinale av årets medlem  

569 stemmer

  1. 1. Hvilken av disse fortjener å få tittelen årets medlem 2008?

    • [url="http://www.diskusjon.no/index.php?showuser=55736"]L4r5[/url]
      280
    • [url="http://www.diskusjon.no/index.php?showuser=3851"]Simen1[/url]
      289


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forresten var det kommet inn rundt 275 stemmer før det ble globalt og bare det siste døgnet+ økte antallet stemmer til 500 - det sier jo noe om effekten en slik kunngjøring har.

Ja, det er det som er poenget mitt, for L4r5 ledet med god margin, og dette ble spist opp da den globale kunngjøringen kom. Kunngjøring deler av tiden er bedre enn ingenting, men jeg mener fremdeles (og det er du vel klar over ;)) at den bør aktiveres nå. Vi er for øvrig allerede innenfor "de siste 24-36 timene".

Lenke til kommentar
Forresten var det kommet inn rundt 275 stemmer før det ble globalt og bare det siste døgnet+ økte antallet stemmer til 500 - det sier jo noe om effekten en slik kunngjøring har.

Ja, det er det som er poenget mitt, for L4r5 ledet med god margin, og dette ble spist opp da den globale kunngjøringen kom. Kunngjøring deler av tiden er bedre enn ingenting, men jeg mener fremdeles (og det er du vel klar over ;)) at den bør aktiveres nå. Vi er for øvrig allerede innenfor "de siste 24-36 timene".

Som TSP sa selv også, det er ikke OT-konge-konkurranse. :p

Lenke til kommentar
Bilde jeg har (det tredje bildet) som bekrefter at det var uavgjort 17:00. Her kan dere og se hvordan stillingen ellers var.

 

Kan for eksempel gratulere Tom Waits for Alice med en vel fortjent tredjeplass.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

post-58981-1232128881_thumb.jpg

This looks shopped. I can tell from some of the pixels and from seeing quite a few shops in my time. :p

 

Gratulerer til TWFA med tredjeplassen, uten tvil velfortjent!

Hva får vinneren forresten? Evig liv, klapp på skulderen, epenis gadget?

Ja. ;)

Lenke til kommentar

Vi burde hatt en liten pokal som brukeren fikk under navnet sitt, og som eventuelt ble gitt videre for hvert år. Det hadde tatt Ueland 10 sekunder å fikse og det ville skapt mer blest rundt konkurransen. Spesielt om man ble linket direkte til årets avstemning ved å trykke på den likke pokalen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...