Gå til innhold

Årets medlem 2008 - Superfinale! (Simen1 vs L4r5)


TSP

Superfinale av årets medlem  

569 stemmer

  1. 1. Hvilken av disse fortjener å få tittelen årets medlem 2008?

    • [url="http://www.diskusjon.no/index.php?showuser=55736"]L4r5[/url]
      280
    • [url="http://www.diskusjon.no/index.php?showuser=3851"]Simen1[/url]
      289


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ny annonsering?
Det er noen som ikke liker globale kunngjøringer (annonseringer) som ikke har noen direkte relevans med den aktuelle kategorien hele tiden - og det må vi nesten respektere litt - derfor venter jeg med å aktivere den globalt over hele forumet noen timer hvert fall. Men det er nå aktivert over hele "Off topic" og under "Tilbakemeldinger". Endret av TSP
Lenke til kommentar
Ny annonsering?
Det er noen som ikke liker globale kunngjøringer (annonseringer) som ikke har noen direkte relevans med den aktuelle kategorien hele tiden - og det må vi nesten respektere litt - derfor venter jeg med å aktivere den globalt over hele forumet noen timer hvert fall. Men det er nå aktivert over hele "Off topic" og under "Tilbakemeldinger".

Nå er tross alt dette en liv/død-situasjon så det hadde vært greit med ett unntak. Aktiver den i hvert fall i teknologi og vitenskapsdelen som tross alt er Simen1s opphavssted (spekuleres det i). ;)

Lenke til kommentar
Men det er nå aktivert over hele "Off topic" og under "Tilbakemeldinger".

Det er ikke en avstemning av beste OT-bruker, men "Årets medlem 2008". Når da én av de to kandidatene er mye mer aktiv i kategorien hvor avstemningen foregår enn den andre, så virker det veldig lite rettferdig. Mange vil da stemme på L4r5 fordi det kun er han de har hørt om av de to. Det hadde nok vært motsatt om avstemningen eksempelvis lå i CPU-kategorien. Hvis du blir nektet fra høyere hold, så er det ikke noe å gjøre med, men da synes jeg det hele foregår på feile premisser. Annonseringene har vært aktivert lenge allerede, det er nå snakk om litt over et døgn til det hele er over.

Lenke til kommentar
Det er ikke en avstemning av beste OT-bruker, men "Årets medlem 2008". Når da én av de to kandidatene er mye mer aktiv i kategorien hvor avstemningen foregår enn den andre, så virker det veldig lite rettferdig. Mange vil da stemme på L4r5 fordi det kun er han de har hørt om av de to. Det hadde nok vært motsatt om avstemningen eksempelvis lå i CPU-kategorien. Hvis du blir nektet fra høyere hold, så er det ikke noe å gjøre med, men da synes jeg det hele foregår på feile premisser. Annonseringene har vært aktivert lenge allerede, det er nå snakk om litt over et døgn til det hele er over.
Jeg forstår kritikken her. Kanskje skulle dette til og med vært et emne under "Tilbakemeldinger om forumet" - så det hadde vært mest mulig nøytral el. men å begynne å diskutere dette nå tror jeg blir litt i seneste laget. Det får evt. skje en evaluering av hvordan konkurransen ble gjennomført i etterkant.

 

Når det gjelder kunngjøringen har jeg ventet med å aktivere dem globalt hver gang, det er ikke noe nytt i denne superfinalen. Jeg har ventet med å aktivere dem hver gang. For eksempel kunngjøringen om Superfinalen. Den ble først aktivert i Off-topic og slik var det omtrent en uke, det var kun de siste 24-36 timene at dette var over hele forumet. Forresten var det kommet inn rundt 275 stemmer før det ble globalt og bare det siste døgnet+ økte antallet stemmer til 500 - det sier jo noe om effekten en slik kunngjøring har.

 

Likevel; jeg velger å aktivere den i flere snart.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...