Gå til innhold

Årets medlem 2008 - Superfinale! (Simen1 vs L4r5)


TSP

Superfinale av årets medlem  

569 stemmer

  1. 1. Hvilken av disse fortjener å få tittelen årets medlem 2008?

    • [url="http://www.diskusjon.no/index.php?showuser=55736"]L4r5[/url]
      280
    • [url="http://www.diskusjon.no/index.php?showuser=3851"]Simen1[/url]
      289


Anbefalte innlegg

Alle vet jo at Simen1 er Gud i forkledning :p. Btw noen som har et bilde av ham?

Ja jøss, har vel noen liggende fra et forumtreff fra sommeren 2005 :p

 

edit: Se her ja.

Simen1 brenner flagg (Atrax ved siden av ham og PyroCX nesten ikke med i bildet):

Picture005.jpg

 

Hele gjengen, se om du finner noe som ikke helt stemmer med bildet.

group-names.jpg

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Neeeeeeeei! Du kunne FINT valgt et mer kledelig bilde av meg enn det der! :blush:

 

Se hvor mange stemmer du kostet meg nå!

Dette fikser vi fort:

 

 

 

 

Hvor hot er vel ikke dette? :p

Lenke til kommentar

Jøss, det har jo gått veldig bra i natt. Hele 2,64% ledelse! :new_woot:

 

Han har sitti en sen lørdgskveld å strikka den sjæl, med strikkepinner lagd av smelta hardware.

Du ser på fargen at det egentlig er gamle TP-kabler, myknet opp i vaskemaskinen med en flaske milo. Strikket med to smartpenner. Pennene har lagret bevegelsene som en 3D strikkeoppskrift i xls-format.

 

Og ikke nok med det, han har hatt samme type avatar så lenge jeg kan huske, og jeg har vært medlem siden 2003. Denne avataren er den jeg husker best blant alle brukerne, og kjenner igjen med en gang.
Er vel ikke så lenge siden han hadde TV2-avataren.

I 2001-2004 hadde jeg TV2-logoen fordi det var det første jeg fant i passe størrelse og ikke gadd å bytte. Deretter byttet jeg form fra 2-tallet til en S uten å endre fargepaletten. Folk kjente lett igjen avataren og ble etter hvert vant til S-formen. I 2006 endret jeg fargene uten å endre formen. Da byttet jeg ut TV2-fargene med Ubuntu-fargene. Denne avataren har jeg hatt siden da, med en liten pause i desember 2007. Da bakte jeg en juleavatar av pepperkake og nonstop.

 

Uansett vil vel flagbrenning koste Simen1 noen stemmer.

Det er snakk om multitasking. Flaggstang og grillspyd. 2-i-1. :)

Lenke til kommentar
Så om Lars taper kan han benytte seg av rasismekortet og få lagd stor sak rundt rasisme på diskusjon.no? Kan vi da forvente Kristin Halvorsen komme med veltalende ord om at et forum som dette strider mot alt hun og hennes parti har jobbet for og at det hele er FRP sin skyld?

Ja, det blir norges største debat gjennom tidene :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...