Gå til innhold

Årets medlem 2008 - Superfinale! (Simen1 vs L4r5)


TSP

Superfinale av årets medlem  

569 stemmer

  1. 1. Hvilken av disse fortjener å få tittelen årets medlem 2008?

    • [url="http://www.diskusjon.no/index.php?showuser=55736"]L4r5[/url]
      280
    • [url="http://www.diskusjon.no/index.php?showuser=3851"]Simen1[/url]
      289


Anbefalte innlegg

Lars er en fremragende bruker han også, men når han opp til allmektige Simen1? Det får superfinalen avgjøre, selv har jeg valgt side med den frie encyclopedien Simen1.

Lars når desverre ikke opp til Simen1, som fargoth så fint sier det, den frie encyclopedien.

 

Simen har hele 1319 innlegg i 'Snedige ting du lurer på' tråden alene. Det er 500 innlegg foran personen under. Og ikke nok med det, han har hatt samme type avatar så lenge jeg kan huske, og jeg har vært medlem siden 2003. Denne avataren er den jeg husker best blant alle brukerne, og kjenner igjen med en gang. Simen1 kan svare for seg og man kan alltid forvente fyldige og forståelige innlegg fra denne brukeren. I tillegg bor Simen1 også i denne helt utrolig flotte vinterbyen Tromsø!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager, men dette er en idiotisk populæritetskonkurranse hovedsakelig for dere på dette underforumet. Hvis poenget var å gi påskjønn til noen, så er det rimelig teit å ha en åpen avstemning hvor et dusin eller to dusin andre personer pluss alle som ikke ble nominert essensielt blir utstemt. Enda mer irriterende er det forøvrig at dere reklamerer for denne missekonkurransen på ALLE de andre forumene. Håper forøvrig at dette blir første og siste gang, og at det ikke oppfordrer folk til å begynne å spamme for å få opp post-count osv.

Lenke til kommentar

Haha. Simen1s predictions gikk ikke akkurat bra. Ikke at det gjør meg noe.

 

Beklager, men dette er en idiotisk populæritetskonkurranse hovedsakelig for dere på dette underforumet. Hvis poenget var å gi påskjønn til noen, så er det rimelig teit å ha en åpen avstemning hvor et dusin eller to dusin andre personer pluss alle som ikke ble nominert essensielt blir utstemt. Enda mer irriterende er det forøvrig at dere reklamerer for denne missekonkurransen på ALLE de andre forumene. Håper forøvrig at dette blir første og siste gang, og at det ikke oppfordrer folk til å begynne å spamme for å få opp post-count osv.

Flere av de som har blitt nominert har blitt det pga de har gjort noe for forumet, ikke fordi de har spammet det ned.

Lenke til kommentar
Beklager, men dette er en idiotisk populæritetskonkurranse hovedsakelig for dere på dette underforumet. Hvis poenget var å gi påskjønn til noen, så er det rimelig teit å ha en åpen avstemning hvor et dusin eller to dusin andre personer pluss alle som ikke ble nominert essensielt blir utstemt. Enda mer irriterende er det forøvrig at dere reklamerer for denne missekonkurransen på ALLE de andre forumene. Håper forøvrig at dette blir første og siste gang, og at det ikke oppfordrer folk til å begynne å spamme for å få opp post-count osv.

 

Det er vel ikke akkurat å spamme ned tråder disse medlemmene er gitt oppmerksomhet for.

De gir mye tid til å hjelpe og diskutere.

Endret av Solsviken
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...