FalcoN200285 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg lurte på om det er mulig av å ta backup av itunes osv ? pga av jeg skal bygge meg en ny pc og da instalerer jeg xp på nytt! sist jeg gjorde det så mista jeg all arangeringa med stjerner osv og det er iriterende håper på tips og råd Lenke til kommentar
KS Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Itunes suger. Folk klager på MS, men kongen av brukertvang er Apple. Bruk en Itunes-klone. Kanskje disse programmene som hernil tipser om har noe for seg. Endret 19. januar 2009 av KS Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 I musikkmappa ligger filen iTunes Music Library.xml, jeg mener den inneholder det aller meste. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ta backup av all musikken din, samt filene iTunes Library.xml og iTunes Library.itl På den nye PCen passer du på følgende: Musikken din må ligge på samme "sted" som den gjorde før. Lå den på "D:\musikk\album\fil.mp3" før må den ligge akkurat det nå også. Deretter starter du iTunes, men holder inne shift når du starter opp. Du får da mulighet til å velge bibliotek. Naviger deg frem til iTunes Library.itl og velg denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå