Haansi Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Fint lys når jeg kom hjem fra jobb. Synes det ble et fint bilde. ISO400. TV 1/8. AV 5.0 Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 fin tone, skyene leder fint mot fjellet lang langt der borte. synd med buskaset, finner det som et svært forstyrrende element i et ellers rolig bilde. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg tenkte kanskje det var litt stilig med buskene jeg, men hver sin smak Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Jeg tenkte kanskje det var litt stilig med buskene jeg, men hver sin smak Problemet er at det hadde vert ENDA mer stilig om buskene ikke hadde vert der, men ja, vær sin smak. Ser du på skyene så ser du skillet på midten bølger seg og går innover og hjelper perspektivet. Hånholdt? Stativ eller noe å sette kameraet på hadde hjulpet deg. Kunne tengt meg: Større blender(mer dybdeskarphet + vil tro objektivet ditt gir litt skarpere rundt 7-8 eller høyere?), lavere ISO(generelt bedre kvalitet på bilde), lengre lukkertid(som jeg sa, jeg syns det er litt undereksponert). Hadde nok ikke blitt akkurat slik, men du hadde fått lit mer fres i skyene. Endret 16. januar 2009 av -¤Zen¤- Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Tusen takk for fin tilbakemelding. Jeg har stativ ja, men hadde ikke mulighet til å smekke det opp akkurat da Fin edit du gjorde der, ble mye bedre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå