tnto Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Ser folk bruker forkjelige programer til å overvåke temp og volt, så lurte på ka folk anbelfaler? bruker nå foreløbig de som følger med hovedkorte (asus probe) er de nåke forskjel på politligheten på programene? Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Eg brukar Abit uguru på ein 64bits Vista premium. Har fleira gongar fått blåskjerm og memory crash dumps. Programmet fulgta med HK. Du kan prøva speedfan, tror det skal visa temp og volt. Lenke til kommentar
tnto Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Eg brukar Abit uguru på ein 64bits Vista premium. Har fleira gongar fått blåskjerm og memory crash dumps. Programmet fulgta med HK. Du kan prøva speedfan, tror det skal visa temp og volt. jepp speedfan viser temp og volt og vifte hastighet, gjir deg og mulighet for å styre viftehastigheten, virke ikkje så gale me første glans dette programet Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) System information for windows fungerer veldig bra spør du meg. all informasjon om systemet ditt du kan ønske deg Endret 16. januar 2009 av Smurfn Lenke til kommentar
tnto Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 System information for windows fungerer veldig bra spør du meg. all informasjon om systemet ditt du kan ønske deg har du temp og spenings overvåking i windows finner ikkje de i vista Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 jada; http://img209.imageshack.us/img209/5787/tempfb9.jpg Lenke til kommentar
War Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Det er et program ja, du finner det ikke i wondows. SIW Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 CPU-Z og speedfan vil nok dekke det meste, evt GPU-Z for skjermkort. Speedfan i Vista registrerer også færre sensorer enn f.eks i XP, prøv deg litt frem å sammenlign. Lenke til kommentar
War Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 C/g/pu-z og everest ultimate gjør jobben for meg Lenke til kommentar
tnto Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Det er et program ja, du finner det ikke i wondows.SIW takker war, bra program det, aiai hott cpu på lepptopen 75 C CPU-Z og speedfan vil nok dekke det meste, evt GPU-Z for skjermkort.Speedfan i Vista registrerer også færre sensorer enn f.eks i XP, prøv deg litt frem å sammenlign. bruker foreløbig CPU-Z/GPU-Z og azuz prob. berre lurte litt kalla alternativ de var c/gpu-z og azuz prob jobber litt mot kverandre da, muster plutlig verdier på azuz probe Endret 17. januar 2009 av tnto Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Blir sjeldent klok på alle disse overvåkningsprog. selv, bruker de mest som en indikasjon og ikke som kalde harde fakta. Speedfan registrerer f.eks en sensor med 137 grader, noe som jeg etter litt om og men vet ikke stemmer For å få korrekt informasjon om CPU og evt, HK er nok det beste å gå inn i BIOS. Personlig er det jeg har nevnt til nå det som har fungert best i mitt tilfelle, men skriv inn "hardware monitor utility" i hvilket som helst søkefelt så kommer du over tonnevis med applikasjoner som hver og en påstår at de er best Men 50% av dette er antageligvis bare møkk, og i verste paranoide fall skadelig. Lenke til kommentar
tnto Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Blir sjeldent klok på alle disse overvåkningsprog. selv, bruker de mest som en indikasjon og ikke som kalde harde fakta. Speedfan registrerer f.eks en sensor med 137 grader, noe som jeg etter litt om og men vet ikke stemmer For å få korrekt informasjon om CPU og evt, HK er nok det beste å gå inn i BIOS. Personlig er det jeg har nevnt til nå det som har fungert best i mitt tilfelle, men skriv inn "hardware monitor utility" i hvilket som helst søkefelt så kommer du over tonnevis med applikasjoner som hver og en påstår at de er best Men 50% av dette er antageligvis bare møkk, og i verste paranoide fall skadelig. tviler litt på tempen på cpuen på lepptoppen min ja, har vert oppe i 81 grader no gpuz/cpuz ser no ut til å vere ganske politlig de eg har sett til no takk for hjelpen Endret 18. januar 2009 av tnto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå