Tommsern92 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hallo, innstalerte Powercolor Radeon HD 4850 512MB i går formiddag, innstalerte Call of Duty 4 i går kveld, plutselig får jeg opp en melding i windows: GameOverlayUI.exe - Application Error The instruction at "0x004875d8" referenced memory at "0x0354e900". The memory could not be "read". Click on OK to terminate the program Altså, noen som veit hva jeg kan gjøre med dette, helst så fort som mulig? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Har du oppdatert til de siste tilgjengelige driver for skjermkortet? Har du husket å installere siste versjon av DirectX? Du forteller heller ikke så mye om annen maskinvare ei heller om hvilket operativsystem maskinen din innehar. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Jaja, fikk det til uansett. Jeg tok av automatiske oppdateringer på windows update og da funket det:D Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) tja, da har problemet kommet igjen:S Hva kan jeg gjøre med dette?! Edit: Dette skjer kun når jeg spiller eller avslutter et spill Endret 17. januar 2009 av Random^Hero Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå