J@9 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Hei. Har 2 dreamboxer som ikke lengre er i bruk, så jeg skulle oppdatere dem til nyeste Gemini Image, dette gikk fint Først tok jeg DM500-C, installasjon osv gikk fint, men fant ingen kanaler, da kom jeg på at jeg har ei Cable.xml fil liggende, slang den inn på boxen og restarta den, tok et nytt søk og alle kanaler var på plass Så var det DM600PVR sin tur, installasjon osv gikk fint her også La inn cable.xml fila her også, gikk inn på kanal søk, og kjente meg ikke igjen, alt har blitt forandra der. Men prøvde nå å trykke søk da, men finner ingen kanaler. Prøvde med å stille inn litt på det meste inne der, uten hell. Så, er det noen her som har peiling på hva jeg må gjøre for å få inn noen kanaler på denna boxen?? Kjører Gemini Project 4.60 på begge to, dette imaget kom ut i Desember 2008. PS, glemte å nevne at dette er Canal Digital's digital kabel nett. Endret 16. januar 2009 av J@9 Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Ingen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå