Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Lyden foran bildet på filmavspilling

Anbefalte innlegg

Når jeg skal spille av mkv filer på den bærebare maskinen min så er går lyd raskere enn bildet, eller rettere sagt så går bildet treigere enn lyden. Lyden går normal hastighet, men bildet går saktere og lyden havner da på mer og mer forskudd i forhold til bildet, utrolig frustrerende. Jeg har WMP,WMPC og WLC, ingen fungerer, i WLC så er også bildet ødelagt, det kommer et bilde innemellom, men ellers er det bare svart.Jeg har lastet ned mange kodeker, men vet egentlig ikke hva jeg har lastet ned, da jeg prøver det første og beste og håper det funker, noe det har gjort til nå. Filene er i 720p, noe som jeg skulle tro funker på maskinen min. Det er en Acer Aspire 5530g, og det står at maskina har 1080p playback, noe jeg regner med betyr at jeg kan spille av full HD. Så er det noen tips om hva jeg skal gjøre, er ikke veldig flink med sånne ting og jeg begynner å bli litt frustrert her jeg sitter. Om det er noe innstillinger jeg må gjøre, noe jeg må laste ned, eller hva som helst, jeg tar i mot all den hjelp jeg kan få. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...