Pivotal Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Europa: Kan godt hende. Jeg synes denne greia er forkastelig. Kristendom som en sær-ting burde kastes hodestups ut av alt som heter skole i norge. Burde få samme typen lover som i Sverige som gjør slikt helt ulovlig. Nei, jeg synes det er ille nok hvor mye av skattepengene mine som allerede går til religiøse formål om ikke en del av de få kronene som er utdelt til utdanningen til barna skal gå til religion også. Slikt som dette provserer meg kraftig. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Her passer ordtaket, Don't pray in my school, and i won't think in your church. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) ^Er det ikke: "Don't preach in my school, and I won't think in your church." EDIT: Nei, det var det visst ikke. Å be burde man vel få lov til hvor som helst? Slik indoktrinering er ulovlig, er det ikke? Om dette skulle vært lov måtte i så fall flesteparten i Norge være enig, noe jeg tviler på. Endret 17. januar 2009 av Mynotir Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Joda, men det er ikke noe lærerne skal organisere eller få oss til å gjøre. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Arendal kommune har spurt departementet, og der driver juristene og tygger på spørsmålet. Mmm, jeg vil ha departementsjobb! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå