azzi777 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Jeg vil bare høre om alle disse komponentene er kompitable med hverandre... Pc'en skal etterhvert brukes til å teste litt overklokking. Her er Handlevognen: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=84042 Tanken er å byttte ut 120mm-vifta til cpu-kjølern med en av Akasaene. Den andre Akasaen vil jeg plassere i siden på kabinettet. Jeg vil få en pakkepris og få med Arctic Silver 5 på kjøpet sammen med cpu-kjøleren. Jeg har søkt rundt på nettet og har sett masse reviews, og har kommet fram til at dette skal være noen ganske greie konponenter Endret 16. januar 2009 av azzi777 Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hvorfor skal du bytte ut vifta på Noctuaen med en Akasa vifte. Noctua NF-P1300 som er standardvifte på den kjøleren er minst like bra, om ikke bedre, og i tillegg spesialutviklet for Noctua sine kjølere. Og hva mener du med kompabilitet på PC-deler. At Intel ikke går på AM/AM+ baserte hovedkort og motsatt er innlysende. Ja generelt at ulike sokler ikke går om en ann. Ellers er det bare ved "gamle" hovedkort og nye CPU-er eller valg av minne kompabilitetsproblemer normalt oppstår. Alt annet skal være kurant. Og når du ikke ikke har med CPU og minne er det nesten umulig å vurdere spørsmålet. Lenke til kommentar
azzi777 Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Oi... Glemte å poste det, ja. CPU: Core 2 Duo E6600 MINNE: 4gb DDR2 667mhz ram GFX: nVidia GeForce 8800 GT Med Kompitabilitet mener jeg om alt stemmer overens med hverandre. Jeg tror alt skal være riktig, sånn når det kommer til størrelse på PSU vs. plass i kabinettet, og formfaktor på HK osv. Tenkte bare det var greit å får en med litt mer erfaring til å kikke på det Også lurer jeg på: De delene jeg har nå støtter Windows Vista 64-bit, ikke sant? Det er sant det med cpu-kjøleren. Da tror jeg heller jeg bare kjøper en Akasa og putter den i sida på kabinettet. Hvis du vet om noen andre vifter som er bedre, og som ikke har samme farge som et hvitevareprodukt fra 70-tallet, så post i vei Takk for svar. Endret 16. januar 2009 av azzi777 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå