Morten15 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Vi har kommet fram til at det skal være hos meg, så jeg skal lage middag osv. Men er det noen som annbefaler noen bra filmer, som en backup plan:P? hehe Hadde jo vært greit å ha noe liggende, romantisk/komedie eller noe sånt kanskje er vel de beste sjangerne, men noen som anbefaler noen spesifikke filmer? Andre tips man bør tenke over? Er jo litt spent da, har jo ikke truffet henne før, men vi snakker jo sinnsykt bra over nett, men virkelighet er jo noe helt annet, så får jo se hva som skjer. Lenke til kommentar
paaskehare Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Spennende Min erfaring med å møte folk man har blitt kjent med over nettet, er at det kan bli litt awkward, men som oftest går det like greit å snakke irl som over nettet:) Dere har sikkert snakket om mye morsomt, og dette kan jo du trekke frem når dere er sammen Jeg har møtt et utall folk fra nettet, og jeg kan ikke huske at det har vært ubehagelig en eneste gang (Det var isåfall av andre grunner, og jeg lover at det ikke kommer til å skje deg ^^) Forslag til filmer.. A Walk to Remember er jo kjempesøt, og Bewitched er min nye personlige favoritt. Jeg vil tro de fleste jenter liker den, og kjæresten min, som vanligvis hater sånne filmer, syntes også at den var grei Ellers er også The Holiday fin Førstnevnte er litt trist, mens de to andre er mer romantisk komedie-typen Lykke til! Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Vi har kommet fram til at det skal være hos meg, så jeg skal lage middag osv. Men er det noen som annbefaler noen bra filmer, som en backup plan:P? heheHadde jo vært greit å ha noe liggende, romantisk/komedie eller noe sånt kanskje er vel de beste sjangerne, men noen som anbefaler noen spesifikke filmer? Andre tips man bør tenke over? Er jo litt spent da, har jo ikke truffet henne før, men vi snakker jo sinnsykt bra over nett, men virkelighet er jo noe helt annet, så får jo se hva som skjer. STILIG lykke til da Lenke til kommentar
NuGgIZ Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 kansje på tide og si kossen det gikk no.. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 kansje på tide og si kossen det gikk no.. Fyren er sikkert drept eller noe, mye skumle folk paa nett Lenke til kommentar
Lamakar Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 bare ta å brett ned og kjør staken inn i lemmet. Så kaster du ho ut med ejakuleringsvæske stemplet fast i kjønnshula te skråget. Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 WTF! Lamakar, w00t.. Du er nasty.. Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 WTF! Lamakar, w00t.. Du er nasty.. Haha. Sier meg enig med stianquinez. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Kanskje litt i seneste laget, men jeg vil anbefale på det sterkeste å møtes på nøytal grunn først. Da kan dere bli kjent på en bedre måte uten at den ene føler seg som en gjest. Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 WTF! Lamakar, w00t.. Du er nasty.. Haha. Sier meg enig med stianquinez. quinez faktisk Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 WTF! Lamakar, w00t.. Du er nasty.. Haha. Sier meg enig med stianquinez. quinez faktisk jajajajajajjajajajajajajajaaja men uansett nå må da morten 15 svare. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Komikkens konge er jo "You don't mess with the Zohan" Mulig at du derimot ikke er interessert å le så fryktelig med denne nettdaten din, da kan en film som A Walk To Remember som ble foreslått være fin. Endret 8. februar 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Spennende Min erfaring med å møte folk man har blitt kjent med over nettet, er at det kan bli litt awkward, men som oftest går det like greit å snakke irl som over nettet:) Dere har sikkert snakket om mye morsomt, og dette kan jo du trekke frem når dere er sammen Jeg har møtt et utall folk fra nettet, og jeg kan ikke huske at det har vært ubehagelig en eneste gang (Det var isåfall av andre grunner, og jeg lover at det ikke kommer til å skje deg ^^) Forslag til filmer.. A Walk to Remember er jo kjempesøt, og Bewitched er min nye personlige favoritt. Jeg vil tro de fleste jenter liker den, og kjæresten min, som vanligvis hater sånne filmer, syntes også at den var grei Ellers er også The Holiday fin Førstnevnte er litt trist, mens de to andre er mer romantisk komedie-typen Lykke til! The Holiday som blir nevnt her er en fin film å se i slike settinger. Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 bare ta å brett ned og kjør staken inn i lemmet. Så kaster du ho ut med ejakuleringsvæske stemplet fast i kjønnshula te skråget. WTF! Lamakar, w00t.. Du er nasty.. Han sier bare det alle tenker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå