Vegard_Haug Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Gleder du deg til Final Fantasy XIII? Smør deg med tålmodighet. Les mer Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Bare å finne frem kalenderen og vente... Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Litt dumt dette, men forventa ikke at det skulle komme i år uansett. Håper dette blir bedre enn FF XII som skuffa veldig i mine øyne... Liker ihvertfall at de skal gå mer tilbake til slåssesystemet som var i f.eks FFX. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Er vell bare å importere Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg håpet i det lengste at FF XIII kom i 2009, men jeg var forberedt på dette. Det neste er val at Europa får det måneder etter USA (men da importeres det for min del). Ja ja, den som venter på noe godt... Er vell bare å importere ... og lære seg japansk. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Pleier det ikke være engelsk tekst engang? Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Nei, det skal vissnok ikke være det. Ellers hadde jeg gått for import (og euroversjon når den kommer). Lenke til kommentar
master_al Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Bedre at de tar seg god tid, slik at spillet blir så bra som mulig. Håper på noe som kan slå 7ern, det hadde vært fantastisk. Selvom sjangsen for at det blir så bra, er ganske liten. Sålenge slåssesystemet ikke blir som 12ern, er jeg fornøyd. 12ern var ikke dårlig, men absolutt et av de svakere FF spillene de siste årene. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Er vel flaks om vi får det i 2010 også, hvis de holder det de har sagt om ikke å begynne på 360 versjonen før ps3 versjonen er ferdig. Altså ca. desember 2009(når japansk ps3 utgave kommer). Og at de skal slippes samtidig på begge platformene. Blir ikke overrasket om det blir mars 2011 i europa i hvertfall. Lenke til kommentar
Stidilko Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Har lenge visst at FFXIII skulle komme i 2010, skjønner ikke hva alt oppstyret plutselig kommer av. Trodde dere virkelig at det kom i år? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Etter FF XII har jeg i grunnen sluttet å engasjere meg i FF-serien. Den ødela på en måte seg selv med FF VII - ingen av de senere spillene har greid å måle seg på noe plan. Lenke til kommentar
DeathRaz0r Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 aaarrgghhh....... :S Jeg som forventa at spillet skulle slippes iløpet av 2009... Jaja, får vel bare smøre med med tålmodighet jah... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Det er altså bekreftet at spillet ikkje kommer med engelske subs og menyer? Voice-actinga er jo å foretrekke på japansk uansett for min del, men hadde da håpet på ein importvennlig versjon Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hadde vært hyggelig om de slapp en engelsk asia versjon i hongkong like etter den japanske releasen, slik noen rpgmakere gjør. Kjøpte lett asia versjonen av lost odyssey når den kom for å slippe å vente på Usa eller europa release Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Etter FF XII har jeg i grunnen sluttet å engasjere meg i FF-serien. Den ødela på en måte seg selv med FF VII - ingen av de senere spillene har greid å måle seg på noe plan.Syns da FFX var veldig nært om ikke annet. Lenke til kommentar
DragonFly Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 *sitter i et hjørne og griner* Hadde et årlite håp om at det kom i slutten av året På en annen side er jeg glad for at de tar seg tid til å lage en ny perle i FF serien Vurder sterkt å importere, så sant jeg får skjerpet meg med å lære japansk før det >.< Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Synd, hadde håpet på at det skulle komme rundt juletider til Europa. Lenke til kommentar
Looper87 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Det er altså bekreftet at spillet ikkje kommer med engelske subs og menyer? Voice-actinga er jo å foretrekke på japansk uansett for min del, men hadde da håpet på ein importvennlig versjon Dette hadde vært interessant å funne ut. Jeg kunne fint nøyet meg med engelsk teksting og japanske stemmer. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Etter FF XII har jeg i grunnen sluttet å engasjere meg i FF-serien. Den ødela på en måte seg selv med FF VII - ingen av de senere spillene har greid å måle seg på noe plan.Syns da FFX var veldig nært om ikke annet. Blasphemy! Shear blasphemy!! Lenke til kommentar
WyZarD Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Utelukkende positivt for min økonomi om ikke annet, kjøper ikke ny konsoll før FF XIII uansett. Koser meg faktisk enda med PS2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg