Machomannen Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Jo nå har det seg slik at jeg skal på ball i kveld men jeg vil liksom ikke bare stille opp i den svarte dressen, med den svarte buksa, den hvite skjorta og et blått slips. Jeg vil gjerne bruke noe tilbehør eller lignende men jeg er ikke noe særlig god på mote. ( Og ja, jeg skjønner at noen kan tolke dette som litt femi men... ) Så hvis det er noen som har noen små, greie forslag så hadde det vært supert! Btw: Så visste jeg ikke hvor jeg skulle poste dette emnet så det havnet her. Endret 21. januar 2009 av Machomannen Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Riktig sted er vel Mote og velvære. Hva er femi? Å bruke noe mer enn bare dress på et ball? Kan jo prøve med noen fine mansjettknapper, vest og et stilig slips. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Kan også vurdere noe annet enn hvit skjorte. Gjerne med noe striper eller ruter eller noe på. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Nå er dette vel litt sent, men hva med smooking? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg antar at når dette var såpass gjennomtenkt som "jeg skal på ball I KVELD" at han neppe ville hatt tid til å skaffe seg en god smoking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå