Super-Nisse Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hei, jeg bor litt utenfor bergen. Jeg bestilte en vare fra Oslo og nå er den i bergen. sånn ser sporingen ut. Dato Kl Hendelse Poststed 16.01.09 09.04 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 5020 BERGEN 15.01.09 20.01 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO 15.01.09 12.18 INNLEVERT POSTKONTOR 0025 OSLO Tror dere det er mulig jeg får den på lørdag? Lenke til kommentar
War Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Vil tro posten er ca lik i landet? I trondheim kjører posten ut på lørdag til post i butikk. Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Posten fraktes i helgen og, men den sorteres ikke. Hvis du bor i bergen og bare venter på at pakken skal kjøres ut til postkontoret så blir den kjørt ut dit i ettermiddag en gang. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Tipper den snart vil ligge på postkontoret ditt ut i fra egne sporingserfaringer i Bergens området. EDIT: Ser nå du bor litt utenfor Bergen, da kommer det litt an på hvor selfølgelig. Har du ingen erfaringer med tidligere kjøp hvor lang tid det bruker å ta fra omlastning i Bergen til ditt postkontor. Ikke når du mottar hentelappen vanligvis, men når den ankom lokalt postkontor ? Hentelappen kommer som regel ikke i posten før dagen etter den kom på ditt lokale postkontor. Endret 16. januar 2009 av Solsviken Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Bare for info: Husk at du ikke trenger å vente på pakkelapp. Hvis du sporer pakken og ser at den har kommet fram til ditt postkontor (evt. post-i-butikk), kan du skrive ut en pakkelapp selv. Kan også nevne at pakker til meg går via omlastningssentral i Stavanger (ca 3 timers kjøretur herfra). Pakkene kommer til meg dagen etter at de er registrert i Stavanger, så regner med du bør få pakken din idag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå