War Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Kanskje 12v linjene ikke får nok A? Vet ikke grunnen vet bare at mange her inne få høyere scores i 3dmark,og bedre fps i spill med bytte av rundt 550w til 800w. Har selv erfart det og flere her inne. Kjører tunge grafikkstresstester så hyler det i psu iiiiiyyyyyyyiiiiiyyy forsvant også ved bytte. Endret 16. januar 2009 av War Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Enermax har valgt transformatorer som er 15 % sterkere enn hva strømforsyningen krever. I praksis betyr dette at strømforsyningen kan levere minst 15 % ekstra Watt, noe som igjen fører til at den effekten strømforsyningen faktisk leverer blir mer stabil. Dette ser man mer og mer av nå for eks 1500W (1600w peak) Skjønner egentlig ikke at man kan ha en 500W idag da et skjermkort kan spise 300W alene. Selv om pcen slår seg på så er det ikke å putte under en stol at det er mange erfaringer her inne at en oppgradering til 800W+ ga en bedre fps osv selv om pcen kjører spill med begge. Jeg tipper 95% av selvbygg-PCer (minst) trekker mindre enn 500 Watt. AtW Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Nådde denne psu'en noengang frem til norske web-butikker? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Enermax selges ikkje i norge Det ble det slutt med for ca 2 år siden. Noen sa det var pga mange returer, men ikkje vet jeg. Eneste jeg vet er at jeg er kjempefornøyd med min Enermax Galaxy 850w og kunne tenke meg en Enermax Revolution 1250w som erstatter for PCP & cooling 1200w som jeg ikkje orka å ha pga deltavifta inni Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 That figures.. Min Enermax Liberty 620W tok nylig kvelden etter 2 år og 11 mnd.. ( 3 års garanti). Høyfrekvent 'pipe/skrangle' lyder og plutselige re-boots. Netshop aksepterte retur under garanti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå