abene Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Google har bestemt seg for å rydde opp i det store utvalget av tjenester. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Virker fornufig. Google skal drive med søkemotorer.. ikke lage alternativer til Youtube og Facebook. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Fornuftig ja, men notebook-tjenesten var grei. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Google driver med bl.a. Google Earth og Sketchup. Det er noen glimrende gratis tjenester som jeg håper vil bestå! Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Google prøver seg vel på det meste nå for tiden, så det var kansje fornuftig å kutte ut noe Liker mange av google sine produkter da, så håper de fortsetter å eksprimentere med nye ting og videreutvikle dem de allerede har, slik at vi får enda flere godbiter fra google Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Google video opplastingsmulighet fjernes? Det var dårlige greier. Kan man legge opp times lagt innhold på youtube nå da? Jeg ser ofte på atheist experience på google video som jeg får inn via RSS. Vil det være mulig å få til på samme måte med youtube? edit: og skipping i videoen fungerer som regl lagt bedre på google video... Endret 16. januar 2009 av Zappy Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Bryr meg ikke om noen av disse untatt Google Video, som til tider er bedre enn Youtube. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Ikke så veldig overraskende at de legger ned noen tjenester som ikke slår ann. Dog, Google Video er synd blir lagt ned. Likte grensersnittet bedre til tider i forhold til Youtube. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Google driver med bl.a. Google Earth og Sketchup. Det er noen glimrende gratis tjenester som jeg håper vil bestå! Google Earth (Google Maps) vil nok bestå. Har jo blitt en "de facto" standard for alt som har av "søk på sted/kartsøk". Som alle aktører på web "må" Google ha løsninger/sider spekka med "spam" (reklame) som genererer den inntekten eiere trenger til sitt forbruk. All annen aktivitet er utgifter til "lekeprogrammerere". Lenke til kommentar
albe Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 hrmf.. Notebook bruker jeg stadig vekk Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Ikke så veldig overraskende at de legger ned noen tjenester som ikke slår ann. Dog, Google Video er synd blir lagt ned. Likte grensersnittet bedre til tider i forhold til Youtube. Slik jeg forstod det kan du fremdeles søke på videoer via google video, og finne filmer på youtube og eldre google videoer. Det blir bare ikke lastet opp nye filmer til google video. Så hvis det er grensesnittet du liker, kan du nok fremdeles bruke tjenesten Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Synes det er flott at Google utvikler nye tjenester, de har gjort mye bra! Først og fremst søkemotoren, men Docs, Earth og Schetchup er tjenester jeg bruker av og til. Og GMail har jeg blitt helt avhengig av.. Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Er egentlig overrasket over at Google video overlevde så lenge etter at de kjøpte Youtube. Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 google sketchup, google groups, google docs er alle geniale Lenke til kommentar
Jee Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Har også hørt at Google skal legge ned avdelingen sin i Trondheim! edit: Link Endret 16. januar 2009 av Jee Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Må si at Picasa er genialt program! Fint til å se raskt igjennom og sortere bildene i tillegg utrulig enkelt å laste opp på nettet og legge ut på forumsider osv. Du slipper mao å melde deg inn i feks alle de plagsomme trege bildeopplastningssidene;) Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 ingen av disse tjensestene er jo veldig nødvendige google har tros allt youtube. Og de andre tjenestene er jo allerede dekket av både av google selv og andre konkurenter Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Beklager på det sterkeste at Google Video blir lagt ned, er en genial sted for å kunne se på timeslange videoer, noe du ikke finner på youtube. Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Google driver med bl.a. Google Earth og Sketchup. Det er noen glimrende gratis tjenester som jeg håper vil bestå! Nå får man vel bare prøve Google Sketchup i X antall timer før man må kjøpe lisens? Google Video vil med tiden grave sin egen grav hvis man ikke tillater nytt materiale og legges opp. Dette blir på en måte og fase prosjektet ut. At Google ikke kommer til og videreutvikle Google Notebook er dumt, dette er en tjeneste jeg har begynt og bruke mer og mer. Lagret før notater i notepad, ulempen her var at jeg ikke hadde tilgang til notatene hvis jeg ikke satt på den gjeldene maskinen. Noen notater gjorde jeg i Gmail, men det ble fort litt for mange drafts til at det som virkelig var drafts druknet i notatene mine. Klarer ikke og se hvordan Google Doc skal kunne "erstatte" Google Notebook, håper i det lengste at Google tar og implementerer Google Notebook i Google Doc slik at vi kan få en videreutvikling her også. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Nå får man vel bare prøve Google Sketchup i X antall timer før man må kjøpe lisens? Nei. Ingen begrensing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå