Joachim_F Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 I Defense Grid: The Awakening må du forsvare installasjonen din mot harde angrep. Les mer Lenke til kommentar
Jesusball Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Tower Defense sjangeren er litt oppbrukt, tror jeg holder meg unna. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 TD er alltid kjekt Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Oppbrukt, dette er det eneste Tower defence spille som ikke er flash eller en mod. ( så vidt jeg vet) Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Dette spillet er faktisk utrolig morsomt! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Defense Grid: The Awakening kan kjøpes fra Steam og Direct2Drive. Begge versjonene bruker Steam-systemet, men kjøper du spillet fra Direct2Drive blir det langt billigere takket være Valves nye Euro-politikk (og det faktum at det akkurat nå er tilbud på spillet). Mer info finner du på det offisielle nettstedet. 15 dollar kan en kanskje avse. Men, hva menes med at begge bruker Steam-systemet? Vil jeg få spillet på Steam om jeg kjøper det på Direct2Drive? Eller hva? Never mind: Det var kjedelig spill. Endret 16. januar 2009 av chokke Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg synes det er ganske moro. Men ja, du får spillet på Steam om du kjøper det på Direct2Drive. Var det jeg gjorde. Det er akkurat som om du f.eks. kjøper Orange Box i butikken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Kan man samarbeide med andre i LAN ? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Kan man samarbeide med andre i LAN ? Nei Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Kan man samarbeide med andre i LAN ? Nei Jeg tenkte ikke på i demoen, men i fullversjonen Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Kan man samarbeide med andre i LAN ? Nei Jeg tenkte ikke på i demoen, men i fullversjonen Står fortsatt på nei Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Kan man samarbeide med andre i LAN ? Nei Jeg tenkte ikke på i demoen, men i fullversjonen Står fortsatt på nei Forbanna, hva hvis du får en sjokolade som bestikkelse ? Er jo fullstendig håpløst hvis et TD spill ikke har noen form for multiplayer Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Forbanna, hva hvis du får en sjokolade som bestikkelse ? Er jo fullstendig håpløst hvis et TD spill ikke har noen form for multiplayer Får jeg en troika sier jeg ja Endret 16. januar 2009 av head_hunter Lenke til kommentar
jhb1 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Oppbrukt, dette er det eneste Tower defence spille som ikke er flash eller en mod. ( så vidt jeg vet) er nok feil det, master of defence er et frittstående td-spill. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Oppbrukt, dette er det eneste Tower defence spille som ikke er flash eller en mod. ( så vidt jeg vet) er nok feil det, master of defence er et frittstående td-spill. Så jeg tok feil jeg var jo langt ifra sikker så det er ikke så veldig overaskende. Ps: er det noen som har en god taktikk? for eksempel er det best og oppgradere eller bygge nye tårn. har hele spillet btw Endret 16. januar 2009 av head_hunter Lenke til kommentar
jhb1 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Oppbrukt, dette er det eneste Tower defence spille som ikke er flash eller en mod. ( så vidt jeg vet) er nok feil det, master of defence er et frittstående td-spill. Så jeg tok feil jeg var jo langt ifra sikker så det er ikke så veldig overaskende. Ps: er det noen som har en god taktikk? for eksempel er det best og oppgradere eller bygge nye tårn. har hele spillet btw jo, seff tenkte bare jeg skulle nevne det. i master of defence er oppgradering nøkkelen, men det er jo langt ifra sikkert at det er noe likt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Warcraft 3 har fortsatt tronen når det gjelder tower defense. Endret 16. januar 2009 av Kron Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Synd at det ikke går an til å samarbeide med andre i spillet, er jo nesten halvparten av moroa i warcraft 3 TD Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Savage Moon til PS3 er i alle fall steinmoro, så jeg gir det en sjanse. TD er kanskje litt oppbrukt, men hvis det er skikkelig gjennomført så er det fortsatt greit tidsfordriv. Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Liker TDs så får vel prøve demoen. Men hvis det kun er single player so tror jeg nok at jeg holder meg til wc3 TD maps og flash versjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg