Gå til innhold

mista drivere etter w7 installasjon?


Anbefalte innlegg

Har en Acer Aspira 5920g som jeg la w7 på. etter at jeg la det inn har jeg mistet noen drivere. står "Other devices" og undergruppen er det tre ting det står "base system device". får heller ikke til å finne noen måte til å fikse på hurtigtastene på hver side av tastature. har prøvd å laste ned en del drivere fra acer.com men det funker ikke å fant en annen side men fikk bare lastet ned .part filer. noen som har en del ideerfor hva som kan gjøres?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

en av nyhetene med w7 er at det ikke skal ha så mange drivere som de 20000 vista har, er vel nettopp derfor noe hos deg ikke får driver innstallert.

Er vel også lite w7 drivere klargjort ennå?

Er vel samme historien hver eneste gang man lanserer os, driverne kommer ett halvt år etterpå. :-(

Lenke til kommentar
Er vel samme historien hver eneste gang man lanserer os, driverne kommer ett halvt år etterpå. :-(

Faktisk så kommer OS'et om over et halvt år...

 

De fleste drivere som fungerte på Vista, fungerer i Seven. Last ned og installer chipset driverene i første omgang.

 

Du fikk vel en cd med drivere med laptop'en? Der vil du nok finne programvaren til tastaturet for å få hurtigtastene til å fungere, samt evt. andre ting du savner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...