Dabola Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Hei! Eg har problem med å overføre data frå html-skjema til ei php-fil. På localhost får eg ein variabel til å bli global og tilgjengeleg i php-filer med fylgjande kode: $Variabel1 = $_REQUEST["Variabel1"]; Men dette fungerer IKKJE på min eksterne server (med php-versjon 4.3.4) når det er ein Substring som skal overførast. I eit skjema har eg laga ei "nedtrekksliste" / select kor det fungerer i localhost å overføre verdien med koden: $Navn= substr($Navn, 2); Men korleis kombinere desse? Korleis gjere variabelen global når det er ein substring som skal overførast til ei php-fil? Eg har forgjeves forsøkt med alle desse variantene: $Navn = $_REQUEST[substr($Navn, 2)]; $Navn = $_REQUEST["substr('$Navn', 2)"]; $Navn = $_REQUEST["substr($Navn, 2)"]; $Navn = $_REQUEST['substr("$Navn", 2)']; $Navn = $_REQUEST['substr($Navn, 2)']; $Navn = $_REQUEST[substr($Navn, 2)]; Noen som kan hjelpe meg med dette? Her er essensen i skjemaet; <html><head> <title>Avstemming</title> </head> <body > <form action="avstemming.php" method="post" onKeyUp="highlight(event)" onClick="highlight(event)"> <fieldset> <legend>Korøving?</legend> <p> <label for="name">Navnekode</label> <select id="Navn" name="Navn" > <option value="xx">Velg navn:</option> <optgroup label="Tenor"> <option value="T-Arnulf">Arnulf</option> <option value="T-Olav">Olav</option> <option value="T-Ole">Ole Gunnar</option> <option value="T-RuneC">Rune Chr</option> <option value="T-RuneFa">Rune F</option> <option value="T-Thorbjorn">Thorbjorn</option> <option value="T-TorArne ">Tor Arne </option> </optgroup> <optgroup label="Bass"> <option value="B-Arnfinn">Arnfinn</option> <option value="B-Gunnar">Gunnar</option> <option value="B-Jostein">Jostein</option> <option value="B-Lasse">Lasse</option> <option value="B-Stein">Stein</option> <option value="B-Aage">Aage</option> </optgroup> </p> </select> <p><label for="passord">Passord</label> <input type="password" size=8 Name="Passord" /><br /></p> <p class="submit"><input type="submit" value="Send" /></p> </fieldset> </form> </body> </html> ******************** Denne koden sender eg til avstemming.php - kor essensen ser slik ut; <?php $Navn = $_REQUEST['substr($Navn, 2)']; echo " ".$Navn."!" ?> ******* Men dette fungerer altså ikkje på ekstern server. Nokon som kan hjelpe meg å løyse dette problemet? Endret 16. januar 2009 av Dabola Lenke til kommentar
OIS Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Mener du $Navn = substr($_REQUEST['Navn'], 2); ? Du kan også bruke $innNavn = explode('-', $_REQUEST['Navn']); $Type = $innNavn[0]; $Navn = $innNavn[1]; Endret 16. januar 2009 av OIS Lenke til kommentar
Dabola Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Tusen takk, OIS ! Etter timesvis med ulike forsøk er det meir som ei openbarring å endeleg få det til... Får t.o.m. dataene inn på ein MySql database som eg har på 1go.dk. Endra hermeteikna frå ' til " og då funka denne: $Navn = substr($_REQUEST["Navn"], 2); Er med i eit kor i Bergen kor eg skal bruke eit skjema til å sjekke om dei 35 andre har tid til å bli med på f.eks. ei ekstraordinær opptereden dagen etter. I staden for utallige telefoner og SMS er det lettare å sende ei kobling til eit skjema med ei slik navneliste, passord og enkle ja/nei/usikker alternativ. Kjem du til Bergen so skal vi ta ei hymne for deg, OIS ! Lenke til kommentar
OIS Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Endra hermeteikna frå ' til " og då funka denne: $Navn = substr($_REQUEST["Navn"], 2); Det var jo ikke nødvendig ... Kjem du til Bergen so skal vi ta ei hymne for deg, OIS ! E bergenser. Men ellers takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå