Roberto Skrevet 14. april 2003 Forfatter Del Skrevet 14. april 2003 Ingen som har hørt om Maximum PC?? Lenke til kommentar
NULL Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 PCG eller nå som det heter PC world det har skiftet navn 3 ganger på 2 år :S men et bra blad md bra anmeldelser PS er 12! Eh???? Hvem har skiftet navn til hva da? Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Får lest PC World Norge på jobben her også. Hver måned kjøper jeg PC Gamer UK DVD, mest fordi pga DVD-platen (med demoer, spilltrailere, patcher, mods, add-ons osv.) som følger med bladet. Jeg har ikke bredbånd hjemme, derfor passer dette meg ganske så bra... Lenke til kommentar
corcky Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Leser ingen nå. Nå går alt på web. Før gikk det mest i PCworld og Hjemme PC. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 hvis PC-Pro har sammarbeid med HW.no, så burde de lære seg å få med seg specs iallefall... leste nylig en test over "ferdig" PC'er i bladet, og det var bare "vage" henvisninger ti lhvilke komponenter som var satt inn i maskinene...heck, på den ene utelot de tilogmed å si hvaslags skjermkort som stod i! HW.no folk, se å gi de PC-Pro folka en smekk på pungen! (For jeg regner med det er dem som editerer det ut!) Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 15. april 2003 Forfatter Del Skrevet 15. april 2003 ...var det jeg sa: PC Pro suger hardt Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 ...var det jeg sa: PC Pro suger hardt Det skriver jeg under på.. Jeg abonnerte på det tidligere. men sa det raskt opp.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Eg leser PCPro og T3... Leste Tekno før det ble til Tekno Games.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå