Roberto Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Hvilke (norske) datablader leser dere? Personlig så har jeg ikke funnet et eneste bra norsk PC blad (PC Pro er elendig samme gjelder Komputer for alle (!)) så jeg må ty til engelskspråkelige blader som f.eks Maximum PC som er überbra. Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Leser PCWorld av og til. Men, jeg føler får den info'en jeg trenger fra webben. Men, uansett så er det er kjekkere å slappe av i sofaen med en kopp kaffe og et rykende ferskt datablad. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 har ikre behov for det, nyhetene er 1mnd gamle og guidene trenger jeg som oftest ike å lese Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Jeg leser Hjemme-PC, PC-Pro, PC Gaming World og Bitz. Alle bladene er norske. Jeg liker Bitz best. Minner veldig mye om gamle Techno Lenke til kommentar
midtownmadnes Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 PCG eller nå som det heter PC world det har skiftet navn 3 ganger på 2 år :S men et bra blad md bra anmeldelser PS er 12! Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Jeg har hørt om bitz bladet, hvor selges dette ? I vanlige kiosker eller ? Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Foretrekker britiske PC Gamer. Kjøper det ganske ofte. Innimellom kjøper jeg også britiske PC Format. Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Føretrekk PC pro.... Men kjøper det aldri..... Får atlt eg treng gratis her på HW Vil retta ei stor takk til alle som står bak HW.no Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 13. april 2003 Forfatter Del Skrevet 13. april 2003 Føretrekk PC pro.... Men kjøper det aldri..... Får atlt eg treng gratis her på HW Er ikke PCPro en printa-utgave av hw.no? Jeg syns jeg har hørt det et sted. Lenke til kommentar
Lars Johan Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Føretrekk PC pro.... Men kjøper det aldri..... Får atlt eg treng gratis her på HW Er ikke PCPro en printa-utgave av hw.no? Jeg syns jeg har hørt det et sted. PC Pro samarbeider med hw.no. hw.no leverer tester av hw til PC Pro så printer de det i bladet! Uansett: Jeg leser PC Pro, Hjemme PC & PC World! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Leser av og til PC PRO, et greit nok blad... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 lese?? hva er det? jeg leser ikke PC blad .. jeg har utallige HW sider til det .. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Vel leste PCformat før. Men eg har jo bredbånd nå så eg kjøper ikke gratis info. Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Går i PCPRO her også, av og til, men mest på web, Hw.no osv Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 HjemmePC, PCPRO oftast. Computerworld og PCWorld av og til. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 leser hjemme-pc, får det gratis på jobben Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 PC-world på jobben, ellers kun på nettet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå